سوپراستار دنیای والیبال به تیم مقاومت شهداب پیوست

بهترین مدافع‌وسط حال حاضر والیبال دنیا به‌طور رسمی به تیم والیبال مقاومت‌شهداب یزد پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جام باشگاه‌های والیبال آسیا از بیست و چهارم اردیبهشت‌ماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود و پیکان به‌همراه مقاومت‌شهداب نمایندگان ایران در این تورنمنت خواهند بود.

پیکان و شهداب که به‌ترتیب نایب‌قهرمان و قهرمان سوپرلیگ والیبال ایران هستند برای حضور مقتدرانه در تورنمنت آسیایی همه‌کار می‌کنند و روی به خرید ستاره‌های نام‌دار والیبال دنیا آورده‌اند.

شهدابی‌ها برای جام باشگاه‌های آسیا، ابتدا گردن پرین کاپیتان تیم‌ملی کانادا را به‌خدمت گرفتند و سپس دونوان ژاورونوک ستاره اهل جمهوری‌چک تیم والیبال مونزا ایتالیا برای جام باشگاه‌های آسیا به این تیم پیوست؛ هر دو ستاره در پست دریافت کننده قدرتی بازی می‌کنند.

حالا با اعلام مدیریت باشگاه شهداب یزد و پس از توافقات نهایی، روبرت‌لندی سیمون بهترین مدافع وسط حال حاضر دنیای والیبال و یکی از ارزشمندترین بازیکنان دنیا با عقد قراردادی رسمی برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۲ رسماً به تیم والیبال مقاومت‌شهداب یزد پیوست.

سوپراستار دنیای والیبال، سورپرایز شهداب برای جام باشگاه‌های آسیا

سیمون توانست به همراه تیم لوبه ایتالیا شب گذشته عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ والیبال سری‌آ ایتالیا (معتبرترین لیگ والیبال دنیا) را به‌دست آورد و عنوان ارزشمندترین بازیکن (MVP) این رقابت‌ها را نیز از آن خود کند.

کد خبر 574746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.