۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
ماسک برای گردشگران مکزیک اختیاری شد

دستور استفاده از ماسک در بسیاری از مناطق دنیا پس از پایین آمدن آمارکرونا برای گردشگران برداشته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استاندارایالت کوینتانا در مکزیک، پس از کاهش موارد ابتلاء به کرونا و به صفررسیدن مرگ و میر در پنج هفته اخیر، دستور استفاده از ماسک خود را به طور کامل حذف کرد.

درکنار مکزیک، نیوزلند، رم و ایتالیا وبخش هایی از اروپا نیز تمهیدات کرونایی را برای گردشگران کاهش دادند و در ماه ژوئیه کل نیوزلند به طور کامل به روی گردشگری بین المللی باز می‌شود.

به گزارش مکزیکو نیوز دیلی، استاندار کارلوس مکزیک اعلام کرد که استفاده از ماسک در این منطقه که از مقاصد گردشگری محبوب به شمار می‌آید، اکنون اختیاری شده است.

کارلوس خواکین در ادامه می‌گوید: «استفاده از ماسک‌های صورت یک مسئولیت شخصی است. اگر فکر می‌کنید ممکن است در معرض ابتلاء به کرونا باشید، همچنان از ماسک استفاده کنید.»

استاندار به افرادی که بیماری خاصی دارند توصیه کرد به استفاده از ماسک ادامه دهند ومنطقی تراست که همچنان از ماسک در وسایل نقلیه عمومی و داخل خانه که تهویه زیادی وجود ندارد، استفاده کنند. در صورت بدشدن شرایط، دستور استفاده از ماسک مجدداً اعمال می‌شود.

در چندین ایالت دیگر در مکزیک، از جمله کالیفرنیا سور، باخا کالیفرنیا، مکزیکو سیتی، تاماولیپاس و نووو لئون، استفاده از ماسک برای گردشگران اختیاری شده است.

کوینتانا رو در جنوب شرق مکزیک قرار دارد و از شمال با خلیج مکزیک مرز دارد.

منبع: tourismpluss

کد خبر 574745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.