فیلم ساختن در سینما به خودی خود کار سختی است

یک کارگردان سینما معتقد است: ساخت فیلم در سینما به خودی خود کارسختی است و پیدا کردن سرمایه‌گذار برای یک فیلم متفاوت از این هم دشوارتر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سامان سالور در پاسخ به سوالی درباره اینکه در شرایط حاضر کارگردانان تا چه اندازه در تأمین سرمایه و پیدا کردن سرمایه‌گذار برای آثار دچار دشواری هستند، اظهار کرد: برای پیدا کردن سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده بسیار تحت فشار هستیم؛ نزدیک به سه سال است که از ساخت فیلم «سه کام حبس» می‌گذرد و این فیلم قبل از شیوع کرونا ساخته شد. فکر می‌کردم بعد از سه کام حبس بلافاصله فیلم بعدی خود را شروع می‌کنم اما نشد و بدشانسی‌هایی آوردیم و شیوع کرونا باعث شد این فیلم اکران نشود.

وی تاکید کرد: سه فیلمنامه دارم که هر سه کارهای خوب و باارزشی هستند و می‌شود گفت متفاوت هستند اما سه سال است که برای اکران این سه فیلمنامه دچار مشکل هستم.

کارگردان و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ترانه تنهایی تهران» یادآور شد: بعد از شیوع کرونا ضربه و لطمه‌ای سخت هم به سینمای بدنه و هم به نمایش و اکران و مسائل مختلف خورد که کار سخت‌تر هم شد. انگار گاهی اوقات باید به کارهایی که دوست ندارید تن بدهید و این کار اجتناب‌ناپذیر است.

سالور خاطرنشان کرد: فیلم ساختن در سینما به خودی خود کار سختی است اما پیدا کردن سرمایه‌گذار برای فیلمی که متفاوت باشد، در خور نگاه تماشاچی‌ها باشد، ساختار داشته باشد و شبیه سایر کارها نباشد کاری به واقع دشوار خواهد بود.

این تهیه‌کننده و کارگردان سینمای ایران افزود: نگاه‌ها در سینما محترم است اما امروز مردمی که حال خوبی ندارند و وضعیت معیشتی و اقتصادی و روحی و اجتماعی آن به ضعیف شده است، حتماً دوست دارند به سینما بروند و فیلمی ببینند که برای دو ساعت هم که شده به مشکلات فکر نکنند و بخندند.

کد خبر 574556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.