ویلنیوس میزبان مسیر صوتی در سیستم حمل‌ونقل شهری

اپراتور حمل‌ونقل عمومی ویلنیوس (UAB) در یک پروژه خلاقانه اولین مسیر شهری با هدایت صوتی را در خطوط ترالی‌باس محلی ارائه کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهرداری ویلنیوس لیتوانی نخستین مسیر صوتی را برای شهروندان ارائه کرده است تا بتوانند تجربه دلپذیرتری را هنگام استفاده از حمل‌ونقل عمومی داشته باشند.

برنامه راهنمای صوتی با توقف‌های مسیر همگام شده است و ۱۳ داستان در مورد تاریخ پایتخت لیتوانی در طول مسیر بیان می‌کند. این اقدام باعث شده است که مسافران رفت‌وآمد روزانه خود را با تنوع جالبی همراه با آموزش تجربه کنند.

ویلنیوس میزبان مسیر صوتی در سیستم حمل‌ونقل شهری

این پروژه وعده می‌دهد که مسافران مسیر روزانه خود را با دیدگاهی کاملاً جدید دوباره کشف خواهند کرد. آنها ۱۳ داستان را خواهند شنید که به طور خلاصه وقایع ویلنیوس را بازگو می‌کند؛ داستان‌هایی درباره دیوار شهر، خیابان‌های جوگایلوس و ژیگیمانتو یا پل سبز که ۱۲ بار بازسازی شده است، از جمله محتواهایی است که مسافران آن‌ها را خواهند شنید.

ترولی‌باس اولین واگن برقی است که در ویلنیوس حرکت می‌کند و تقریباً در همان مسیری خدمات‌رسانی می‌کند که برای اولین بار در سال ۱۹۵۶ افتتاح شد.

گوش دادن به اولین مسیر صوتی کاملاً آسان است. تنها کاری که مسافران باید انجام دهند این است که وقتی ترولی‌باس در ایستگاهی توقف کرد که در راهنمای صوتی مشخص شده است، آن را پخش کنند. مدت زمان هر داستان با سرعت معمولی ترولی‌باس تطبیق داده شده است، بنابراین مسافران می‌توانند از مناظر لذت ببرند و به داستان گوش دهند.

ویلنیوس میزبان مسیر صوتی در سیستم حمل‌ونقل شهری

علاوه بر این، در روزهای پانزدهم و بیست‌ودوم می، شهرداری ساکنان و مهمانان را به تورهای مسیر صوتی مقدماتی دعوت می‌کند که توسط یک راهنما هدایت می‌شود. تورها رایگان هستند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بلیت ترولی‌باس بخرید.

کد خبر 574552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.