لزوم افزایش حقوق کارکنان شهرداری

عضو شورای اسلامی شهر قزوین خواستار افزایش حقوق کارکنان سازمان آتش‌نشانی و رانندگان شاغل در شهرداری شد.

ولی چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جلسه علنی شورای اسلامی شهر برای بررسی و تصویب لوایح شهرداری در دستور کار اعضا قرار گرفت تا نسبت به اضافه کار و درآمد کارکنان در راستای معیشت بهتر اقداماتی انجام شود.

وی افزود: با توجه به تورم و مشکلات اقتصادی، کارکنان شهرداری با دریافتی کم در امرار معاش دچار ضعف مالی و درآمدی هستند و این موضوع باعث کاهش انگیزه کارکنان در خدمت‌رسانی به مردم می‌شود.

رئیس کمیسیون مالی و برنامه‌ریزی شورای اسلامی شهر قزوین برای رفع مشکل پرداخت حقوق کارکنان شهرداری، گفت: تهیه و تدوین نظام جامع پرداخت حقوق در شهرداری قزوین سبب ارتقای سطح معیشت کارکنان شده است و در راستای برقراری عدالت، ایجاد انگیزه و افزایش بازده کاری اقدامی ضروری است و باید شهرداری قزوین ملزم به تهیه و تدوین این نظام جامع شود.

وی اضافه کرد: برخی رانندگان شاغل در شهرداری و کارکنان سازمان آتش‌نشانی نیز گلایه‌هایی مبنی بر پرداخت حقوق و مزایای خود داشتند که در صحن علنی شورای اسلامی شهر این تذکر به شهرداری بابت توجه به معیشت آنها داده شد و برای محقق شدن طرح جامع نظام پرداخت حقوق در کنار شهرداری خواهیم بود.

چگینی خاطرنشان کرد: تمام کارکنان شهرداری زندگی خود را بر اساس حقوق دریافتی تنظیم کرده و مدیریت می‌کنند، لذا کاهش حقوق و قطع اضافه کار با توجه به اوضاع اقتصادی حاکم بر جامعه می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

کد خبر 574520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.