مانیتور گیمینگ با سیستم‌عامل اندروید معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت گیگابایت مانیتور گیمینگ ۵۵ اینچی خود را با نام S55U معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت گیگابایت یک مانیتور گیمینگ جدید ۵۵ اینچی با وضوح تصویر 4K معرفی کرده است که ویژگی‌های قابل توجهی دارد. این محصول از فناوری VA با کوانتوم‌دات برای ارائه رنگ‌های زنده بهره می‌برد. نرخ تأخیر پاسخ‌گویی این محصول فقط دو ثانیه است و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند.

مانیتور گیمینگ جدید گیگابایت از ۹۶ درصد گستره رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند و روشنایی و کنتراست قابل‌توجهی را ارائه می‌دهد. این محصول از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کند؛ از دستیار صوتی گوگل اسیستنت و کروم‌کست داخلی بهره می‌برد و به دو بلندگوی ۱۰ واتی با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس و DTS HD مجهز شده است. ابعاد مانیتور گیمینگ S55U 309 * ۷۴۹ * ۱۲۳۲ میلی متر است و وزن آن بدون پایه تقریباً ۵.۲ کیلوگرم است.

مانیتور S55U دارای مجموعه‌ای از درگاه‌های HDMI 2.1، اترنت و USB است همچنین از اتصال وای‌فای و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. این محصول قابلیت‌های ویژه‌ای برای گیمرها ارائه می‌کند که از میان آن‌ها می‌توان به همگام‌سازی تثبیت‌کننده هدف، اکولایزر و نرخ نوسازی بالا اشاره کرد. تاکنون اطلاعاتی در مورد قیمت یا تاریخ عرضه مانیتور S55U گیگابایت در دسترس قرار نگرفته است. با این وجود، مشخص است که نمایشگرهای شرکت گیگابایت معمولاً با قیمتی رقابتی وارد بازار می‌شوند.

کد خبر 574508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.