عکاسان سفیران و مبلغان فرهنگی شهر هستند

شهردار خوانسار با بیان اینکه عکاسان سفیران و مبلغان فرهنگی شهر هستند، گفت: به مناسبت هفته فرهنگی شهرداری خوانسار آثار ۸ هنرمند خوانساری در قالب ۵۰ عکس در معرض نمایش قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی احمدی امروز _چهارشنبه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه_ در حاشیه مراسم افتتاح «نمایشگاه عکس خوانسار» در نگارخانه استاد کابلی فرهنگسرای خانواده به مناسبت هفته فرهنگی شهرداری خوانسار، اظهار کرد: در این نمایشگاه آثار ۸ هنرمند خوانساری در قالب ۵۰ عکس در معرض نمایش قرار گرفت.

وی افزود: عکاسان سفیران و مبلغان فرهنگی شهر هستند که با خلق آثار خود مطالبه‌گری اجتماعی را برای آیندگان ایجاد می‌کنند، امروز آنچه در عکس‌ها ثبت می‌شود باعث حفظ میراث تاریخی، هنری و فرهنگی شهر و در دسترس قرار گرفتن این میراث برای نسل آینده می‌شود.

شهردار خوانسار با تأکید بر تقویت و استمرار فعالیت خانه عکاسان فرهنگسرای خانواده در راستای پرورش استعدادهای هنر عکاسی در شهر خوانسار، تاکید کرد: شهرداری خوانسار حامی هنرمندان شهر است.

احمدی با بیان اینکه هنر عکاسی، موسیقی و خوشنویسی هنرمندان شهر خوانسار سرآمد شهرهای ایران است، گفت: امسال با هدف معرفی خوانسار در ابعاد مختلف فرهنگی برنامه‌های فرهنگی شهرداری محور شعار «نشر و کتابت» برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 574455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.