عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از فعال شدن پنج گروه نخاله برداری و پاکسازی معابر شهری خرمشهر تا اختصاص ۱۴۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری میاندوآب و واگذاری جمعه بازار تربت‌حیدریه به بخش خصوصی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

نخاله‌برداری و پاکسازی معابر شهری خرمشهر

حمید کارآموزیان، سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: پنج گروه نخاله‌برداری، پاکسازی و تسطیح زمین‌های خالی خیابان‌های اصلی شهر خرمشهر فعال شد.

اختصاص ۱۴۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری میاندوآب

بابک قدیمی، شهردار میاندوآب گفت: یک هزار و ۴۰۰ تن قیر رایگان از سوی استانداری آذربایجان غربی به این شهرداری اختصاص یافته که با آن ۱۶ خیابان شهر آسفالت می‌شود.

آغاز مرحله نهایی آسفالت معابر نگین خلیج فارس

میرداد میردادی، شهردار قشم از آغاز مرحله نهایی آسفالت معابر نگین خلیج فارس از سوی واحد فنی و عمرانی این شهرداری خبر داد.

واگذاری جمعه بازار تربت‌حیدریه به بخش خصوصی

حسین ارجمندی، مدیر پایانه مسافربری شهرداری تربت‌حیدریه گفت: جمعه بازاری که اکنون در زمین پایانه این شهرستان دایر می‌شود قرار است به بخش خصوصی واگذار و به مکان دیگری منتقل شود.

شهرداری فرون‌آباد پاکدشت در مسیر هوشمندسازی

احسان درویشی، شهردار فرون آباد پاکدشت گفت: به منظور توسعه خدمات شهری به مردم و شهروندان، فرون آباد به سمت ایجاد شهر هوشمند حرکت کرده و از این پس، تمام خدمات در راستای تحقق دولت الکترونیک به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

آمار بالای دست‌درازی به اراضی حاشیه ساوه

امیررضا یوسفیان، شهردار ساوه گفت: شهر مهاجرپذیر ساوه با تبعات ناشی از مهاجرپذیری مواجه است و آمار دست درازی به اراضی حاشیه شهر بالاست و تفکیک باغات و ساخت و ساز غیرمجاز از جمله تبعات منفی این پدیده است که در این راستا بازنگری حریم شهری و اجرای طرح تفصیلی به طور جد دنبال می‌شود.

بازگشایی تپه سبزعلی ایذه

«علیرضا ره‌انجام، شهردار ایذه گفت: با بازگشایی مسیر تپه سبزعلی، راه دسترسی محله‌های سرقنات، گنجشگیر، شهرک رسالت و روستاهای کلدوزخ، بردگپی و کوهشور به مرکز شهر تسهیل می‌شود.

ساماندهی ۱۳۸۹ قلاده سگ بلاصاحب در قزوین

حسین عمویی‌، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از اجرای طرح جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب در شهر خبر داد و گفت: در سال گذشته تعداد یک هزار و ۳۸۹ قلاده سگ از شهر قزوین و نواحی منفصل شهری جمع‌آوری شده است.

راه‌اندازی کارخانه سنگ‌شکن شهرداری ساری پس از ۶ سال

کارخانه سنگ‌شکن شهرداری ساری که از واحدهای زیرمجموعه سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری است با تکیه بر نیروهای پرتوان این سازمان، دوباره وارد چرخه تولید شد.

کد خبر 574447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.