۴ بازیکن جدید به تیم والیبال گیتی‌پسند پیوستند

تیم والیبالی گیتی‌پسند چهار بازیکن جدید دیگر را برای فصل آینده به خدمت گرفت‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم والیبال گیتی‌پسند با قهرمانی در لیگ دسته‌اول و صعود به سوپرلیگ کشور، از حالا خودش را با یک برنامه‌ریزی منطقی و حساب‌شده آماده یک فصل فوق‌العاده در سطح نخست والیبال کرده تا یک نتیجه مطلوب در پایان فصل به‌دست بیاورد.

گیتیزن‌ها نقل‌وانتقالات را با توافق کادر فنی آغاز کردند و روز گذشته نیز با جذب دو بازیکن، رسماً در بخش بازیکنان نیز فعالیتشان را در نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌فصل استارت زدند.

صبح امروز وحید ریگی با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران گیتی پسند به جمع شاگردان سعید عقیلی در تیم والیبال باشگاه پیوست. ریگی ۲۴ ساله سابقه حضور در تیم‌های شهرداری ورامین، پاس گرگان و سروقامتان همدان را دارد.

مصطفی رئیسیان بازیکن فصل گذشته تیم والیبال گیتی‌پسند نیز پس از توافق به جمع شاگردان سعید عقیلی در تیم والیبال باشگاه در لیگ‌برتر پیوست. این بازیکن اصفهانی فصل گذشته همراه با گیتی‌پسند قهرمان لیگ دسته‌اول والیبال باشگاه‌های کشور شد.

نفر سوم مصطفی نجفی بود که پس از مذاکره با مدیران گیتی‌پسند، قراردادش را با این تیم امضا کرد. نجفی ۲۳ ساله سابقه حضور در تیم‌های راهیاب‌ملل مریوان، عقاب نهاجا، و تیم‌ملی ارتش ایران را دارد.

آخرین بازیکن جذب‌شده توسط باشگاه گیتی‌پسند در روز دوم احسان زینعلی بازیکن فصل گذشته تیم والیبال گیتی‌پسند است که فصل بعد هم در اصفهان برای قرمزها توپ خواهد زد. این بازیکن ۲۲ ساله اصفهانی هم فصل گذشته همراه با گیتی‌پسند قهرمان لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور شده بود.

۴ بازیکن جدید به تیم والیبال گیتی‌پسند پیوستند

کد خبر 574436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.