تاکید شهردار اراک بر تسریع در راه‌اندازی سیستم فراکارت اتوبوس‌ها

شهردار اراک بر تسریع در راه‌اندازی سیستم فراکارت اتوبوس‌ها در این کلان‌شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا کریمی امروز _چهارشنبه، بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه ساماندهی وضعیت ناوگان اتوبوسرانی، اظهار کرد: اتوبوسرانی در صف اول خدمات‌دهی به شهروندان در حوزه حمل‌ونقل عمومی قرار دارد و باید به امکانات و اتوبوس‌های جدید مجهز شود.

وی تاکید کرد: بهسازی و افزایش ناوگان اتوبوسرانی، شرایط مطلوب سرویس‌های خدماتی، موجب تمایل بیشتر مردم به استفاده حمل‌ونقل عمومی می‌شود که مدیریت شهری اراک در دوره جدید فعالیت خود به این مهم توجه ویژه دارد.

وی افزود: در این دوره مدیریت شهری ۴۵ دستگاه اتوبوس و میدل باس (اتوبوس کوچک) با اعتباری بالغ بر ۱۶۲ میلیارد تومان خریداری شده است که به‌زودی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اراک ملحق می‌شود، همچنین در کنار خریداری اتوبوس‌های جدید، بازسازی ۱۰ دستگاه اتوبوس فرسوده نیز در دست اجرا است.

به گزارش ایمنا، در این جلسه پیرامون موضوعاتی از قبیل نوسازی و هوشمندسازی ناوگان، راه‌اندازی هرچه سریع‌تر سیستم فراکارت، تعیین تکلیف اتوبوس‌های از کار افتاده، حل مشکلات بهره‌برداران خصوصی اتوبوس‌ها، پلاک‌گذاری و شماره گذاری اتوبوس‌های جدید خریداری شده جهت وارد شدن به سیستم حمل‌ونقل و تهیه گزارش کارشناسی جامع و کامل در خصوص این موارد، بحث و بررسی صورت گرفت.

کد خبر 574426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.