راه‌اندازی میز خدمت رسیدگی به درخواست‌های مردم چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال‌وبختیاری از راه‌اندازی میز خدمت دریافت و رسیدگی به درخواست‌های مردمی همزمان با سفر رئیس‌جمهور به این استان خبر داد.

به‌گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا جیلان امروز _چهارشنبه بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: میز خدمت دریافت و رسیدگی به درخواست‌های مردمی با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در راستای اجرای اهداف و برنامه‌های دولت مردمی پنجشنبه و جمعه این هفته، همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: مردم می‌توانند با مراجعه به اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان چهارمحال‌وبختیاری به نشانی شهرکرد، بلوار فارابی شمالی، نبش میدان ولایت درخواست‌های خود را در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مطرح کنند.

جیلان با اشاره به میزبانی مردم چهارمحال‌وبختیاری از رئیس‌جمهور و هیئت وزیران در روز پایانی هفته جاری، تصریح کرد: در این ارتباط مردمی، میثم آسوپا مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر از ساعت هشت تا ۱۸ روزهای جمعه و پنجشنبه به عهده خواهد داشت.

کد خبر 574417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.