رسیدگی به پست‌های مدیریتی غیرقانونی در مشهد

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: به‌کارگیری نیروهای شرکتی و حجمی در پست‌های مدیریتی غیرقانونی است و موارد تخلف در این زمینه از طریق شورای اسلامی شهر به طور جدی پیگیری می‌شود.

حسن موحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به غیرقانونی بودن به‌کارگیری نیروهای شرکتی و حجمی در پست‌های مدیریتی، اظهار کرد: بر اساس اعلام بازرسی کل استان خراسان رضوی به‌کارگیری نیروهای شرکتی و حجمی در پست‌های مدیریتی ممنوع و غیرقانونی است.

وی با بیان اینکه برای به‌کارگیری نیروهای شرکتی و حجمی در پست‌های مدیریتی اعمال قانون انجام می‌شود، ادامه داد: بر این اساس اشتغال نیروی شرکتی و حجمی به عنوان مدیر ممنوع است و برابر مقررات عمل خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: علاوه بر این موارد عناوینی به عنوان «سخنگویی» در سازمان‌های زیرپوشش شهرداری و معاونت‌ها وجاهت قانونی ندارد.

وی در خصوص ضرورت به‌کارگیری نیروهای رسمی و قراردادی در پست‌های مدیریتی، خاطرنشان کرد: به‌کارگیری افراد در پست‌های مدیریتی یا روابط عمومی باید از بین نیروهای رسمی و قراردادی باشد.

موحدیان با اشاره به ورود شهرداری مشهد برای پیگیری تخلفات، اظهار کرد: موارد تخلف در این زمینه از طریق شورای اسلامی شهر به طور جدی پیگیری می‌شود و بازرسی شهرداری مشهد نیز در این زمینه ورود خواهد کرد.

کد خبر 574416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.