حضور شرکت پیوان در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ۲۳ اردیبهشت تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری با شعار نفت دانش بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آرمان تجارت آرون (پیوان): بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ۲۳ اردیبهشت تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری با شعار نفت دانش بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

شرکت پیوان به عنوان یکی از بزرگترین و تأثیر گذارترین شرکت‌های داخلی در حوزه تأمین و توزیع فولاد و مقاطع آن و همچنین تخته‌های نراد فعالیت می‌کند.

این شرکت به دلیل پیشینه، دانش و تجربه نیروهای توانمند و متخصص، داشتن سازمانی قوی و هوشمند، تنوع در ارائه محصول، صاحب دانش و تجربه در ارائه محصولات مرتبط با صنعت نفت و گاز و دارنده محصولاتی نظیر هاش، ناودانی، ورق استیل و گالوانیزه و همچنین تأمین و توزیع کننده سایر محصولات و تأمین و توزیع کننده چوب بویژه برای ساخت پالت همواره مورد توجه مشتریان خود بوده است.

بر اساس همین گزارش داشتن انبار تخصصی (اختصاصی) به مساحت سی هزار متر و پنج هزار متر سوله مسقف، امکان دپو و نگهداری کالای خریدار، پذیرش کالای مرجوعی تا یک ماه و ارائه خدماتی نظیر برش، فرمینگ،

فروش اعتباری در قالب اعتبار سنجی از دو طریق بانکی و شرکتی، امکان پرداخت پس از بازرسی محصول و تأیید کارفرما و تسهیل شرایط خرید در همکاری‌های بلند مدت از نکات دیگر قابل توجه در راستای تکریم مشتریان وفادار پیوان است.

این شرکت همچنین با ایجاد و تشکیل کارگروه‌های تخصصی نفت و گاز و بکارگیری نیروهای متخصص در هر صنعت (نفت، گاز، استراکچر و....) و ارائه مشاوره‌های تخصصی و پاسخگویی مستمر در جهت تأمین نیازهای مشتریان متناسب با هر صنعت فعالیت چشمگیری داشته است.

شرکت پیوان همواره با نگاهی روشن به آینده، افق‌های پیش رو را تأمین و توزیع محصولات فولادی و دستیابی به بالاترین سهم از بازار داخلی، تلاش برای تکمیل زنجیره‌های تأمین و توزیع محصولات با کیفیت فولادی مطابق با استانداردهای داخلی و جهانی و در نهایت فعالیت و مشارکت برای شکوفایی

ایران عزیز در تمامی عرصه‌های صنعتی و اقتصادی قلمداد می‌کند.

مشتری مداری نیز از ویژگی‌های برجسته این شرکت در فضای اقتصادی امروز کشور است ارتباط خوب و مؤثر مبتنی بر اصل صداقت با مشتریان، قرار گرفتن مشتریان در کانون و مرکز اصلی فعالیت‌های شرکت، تلاش برای برآورده ساختن کامل نیازهای آنها در بخش محصول، شناسایی دقیق خواسته‌ها، انتظارات و تمایلات مشتریان در هنگام ثبت سفارش و خرید و همراهی صمیمانه از مقطع ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول

است.

روابط عمومی شرکت پیوان از عموم علاقمندان و بویژه متخصصان در حوزه‌های مختلف صنعت دعوت کرده است تا از غرفه این شرکت در سالن (38B) بازدید نمایند.

ستاد برگزاری نمایشگاه ساعات بازدیدکنندگان از غرفه‌های نمایشگاه را از ۹ صبح الی ۱۶ اعلام کرده است.

حضور شرکت پیوان در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

کد خبر 574410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.