ماکارونی در بازار موجود است

مدیر بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان گفت: ماکارونی ۷۰۰ گرمی اکنون ۲۴ هزار تومان، ماکارونی ۱۰۰۰ گرمی ۳۴ هزار تومان و قیمت ماکارونی ۵۰۰ گرمی ۱۷ هزار تومان است. ماکارونی به اندازه کافی در بازار موجود است.

مجید صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص اتفاقاتی که روز جمعه در فروشگاه کوثر افتاده است، اظهار کرد: ماکارونی موجود در بازارهای کوثر کاملاً به فروش رسیده و جنس جدید به این فروشگاه‌ها عرضه شده بود؛ این امکان وجود ندارد که قیمت ماکارونی‌هایی که در یک بار عرضه می‌شود متفاوت باشد.

وی افزود: چهار نمونه ماکارونی در آن زمان در فروشگاه وجود داشته، اما همزمان تعدادی ماکارونی از خرید پیشین در قفسه‌ها موجود بوده است.

مدیر بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان گفت: امکان تغییر قیمت برچسب ماکارونی وجود نداشته و خلاف قانون است‌. قیمت ماکارونی در ستاد تنظیم بازار مشخص می‌شود. ساعت ۹:۳۰ جمعه‌شب ماکارونی‌هایی با قیمت قبل که تولید تیرماه ۱۴۰۰ بوده را در شلف‌ها چیده تا از روز شنبه به فروش برسد.

صادقی ادامه داد: فیلمی که پخش شده مربوط به چیدن ماکارونی‌های هشت هزار تومانی در شلف‌ها و جمع‌آوری ماکارونی ۲۴ هزار تومانی است.

وی اضافه کرد: ماکارونی‌ها در انبار مخفی نشده است و کارکنان فروشگاه کوثر فقط مشغول جدا کردن این دو مدل ماکارونی از یکدیگر بوده‌اند. اکنون برخی از ماکارونی‌ها با قیمت جدید و یکی دو برند با قیمت قبل در فروشگاه‌های کوثر موجود است.

مدیر بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان تصریح کرد: ماکارونی ۷۰۰ گرمی اکنون ۲۴ هزار تومان، ماکارونی ۱۰۰۰ گرمی ۳۴ هزار تومان و قیمت ماکارونی ۵۰۰ گرمی ۱۷ هزار تومان عرضه می‌شود. ماکارونی به اندازه کافی در بازار موجود است.

صادقی گفت: ستاد تنظیم بازار تعداد محدودی روغن در اختیار فروشگاه‌ها قرار داده است که به هر خانواده فقط دو بطری تعلق می‌گیرد. در روزهای آتی روغن به اندازه کافی در بازار موجود خواهد شد.

کد خبر 574394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.