۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
بازسازی فضاهای قدیمی بالتیمور

تیمی متشکل از نهادهای خصوصی و دولتی، مردم و معماران در نظر دارند از طریق بازسازی فضاهای بیرونی بالتیمور، بزرگ‌ترین شهر در ایالت مریلند آمریکا، نشاط را برای شهروندان به ارمغان بیاورند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، قرار است در پروژه احیای فضاهای قدیمی بالتیمور، یکی از سواحل به طول بیش از ۱۱ مایل در امتداد رودخانه پاتاپسکو در جنوب شهر بازسازی شود. این منطقه که برای زمانی طولانی به روی مردم عادی ساکن در منطقه بسته بود، شاخه میانی ساحل بالتیمور نام دارد و بعد از احیا روی تمام مردم و بازدیدکنندگان باز خواهد شد.

بازسازی فضاهای قدیمی بالتیمور

از آن‌جا که طراحان پروژه جدید با هدف افزایش دسترسی عمومی مردم در نظر دارند شاخه میانی ساحل رودخانه پاتاپسکو را احیا کنند، در نتیجه از انتخاب عنوان طرح شاهکار برای آن خودداری کرده و "بازسازی شاخه میانی" را برای آن برگزیده‌اند.

بازسازی شاخه میانی ساحل بالتیمور، تلفیقی از طبیعت اطراف و پارک‌ها، زمین‌های بازی، اسکله‌های ماهیگیری، مرداب‌های متعدد (برای پیشگیری از وقوع سیل) و پل‌های مخصوص عابر پیاده را در بر خواهد گرفت. علاوه بر این، طراحان در نظر دارند به افتخار تیم بیسبال سیاه‌پوستان که سال‌ها قبل در آن‌جا به ورزش می‌پرداختند، یک منطقه ورزشی با یک زمین بیسبال به نام Black Sox Park احداث کنند. مهم‌تر از همه این‌که منطقه با الهام از مکان‌های تاریخی و فرهنگی شهر طراحی خواهد شد تا با ترکیبی از طراحی سنتی و مدرن، به جذب افرادی با تمام سلیقه‌ها منجر شود.

بازسازی فضاهای قدیمی بالتیمور

اگرچه هدف اصلی از بازسازی شاخه میانی ساحل بالتیمور، افزایش حس برابری میان مردم و منطقه است، با این حال سلامت عمومی و بهبود وضعیت محیط زیست نیز در رأس اهداف طراحان پروژه قرار دارد. در همین راستا، موانعی که تاکنون بر سر راه مردم برای دسترسی به شاخه میانی ساحل بالتیمور قرار داشت به راه‌های ارتباطی میان آن‌ها تبدیل خواهد شد که امکان انجام فعالیت‌های جسمی مانند پیاده‌روی و قایق‌سواری را برای آن‌ها فراهم می‌آورد.

احیای شاخه میانی ساحل بالتیمور بخشی از یک پروژه بزرگ‌تر به حساب می‌آید که قرار است در راستای بازسازی فضاهای کمتر استفاده شده شهر اجرا شود و افزایش کیفیت زندگی را برای ساکنان به ارمغان بیاورد.

بازسازی فضاهای قدیمی بالتیمور

کد خبر 574356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.