استقرار ایستگاه موقت آموزش شهروندی در چهارباغ

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از استقرار ایستگاه موقت آموزش شهروندی با موضوع مدیریت پسماند در محور چهارباغ خبر داد.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همزمان با هفته سلامت، سازمان مدیریت پسماند با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، اداره کل آموزش‌وپرورش، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان جهاد کشاورزی اصفهان، ایستگاه موقت آموزشی را با عنوان «نقش مدیریت صحیح پسماند در ارتقای سلامت شهروندان» راه‌اندازی کرد.

وی با بیان اینکه در ایستگاه نقش مدیریت صحیح پسماند در ارتقای سلامت شهروندان، آموزش‌های مرتبط با موضوع مدیریت پسماند توسط کارشناسان سازمان به شهروندان ارائه می‌شود، افزود: این ایستگاه موقت، کاربرد آموزشی و فرهنگی دارد و از هفدهم تا بیست‌وسوم اردیبهشت‌ماه در ضلع شرقی گذر فرهنگی چهارباغ دایر است و علاوه بر حضور کارشناسان سازمان پسماند و ارائه محصولات آموزشی، جعبه‌های ایمن مخصوص ذخیره‌سازی پسماندهایی همچون تیغ، لانست تست قند خون و سرسرنگ‌ها همراه با بروشورهای اطلاع‌رسانی در زمینه خطرات ناشی از این پسماندها به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از ابتدای هفته جاری برنامه‌های آموزشی هفته سلامت با حضور کارشناسان آموزش این سازمان در مدارس شهر اصفهان آغاز شده است که با توجه به استقبال خوب مدارس از موضوعات آموزشی، این قبیل برنامه‌ها در هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: فراهم کردن بستر مشارکت و تعامل با شهروندان همراه با ارائه آموزش‌های تخصصی در زمینه مسائل زیست‌محیطی از جمله اقدامات سازمان مدیریت پسماند است که به صورت مستمر در طول سال اجرا خواهد شد.

کد خبر 574304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.