۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۲
مربی قهرمان جام‌حذفی برکنار شد!

باشگاه نساجی مازندران، ساکت الهامی را از سرمربی‌گری این تیم برکنار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ساکت الهامی» مدت یک‌سال سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران بود و در این مدت توانست نساجی را که فصل گذشته در آستانه سقوط به لیگ دسته‌یک بود، به جایگاهی برساند که با از پیش‌روبرداشتن صدرنشین لیگ، قهرمان جام‌حذفی فوتبال ایران شود.

الهامی در طول این فصل، به‌شدت از نبودِ زمین تمرینی مناسب، گلایه می‌کرد و از مسئولان نساجی و استان مازندران خواهان فراهم کردن یک زمین خوب برای تمرین تیمش بود؛ ضمن اینکه نساجی زمین بازی هم ندارد و دیدارهای لیگ را مانند یک خانه‌به‌دوش در استان‌های دیگر برگزار می‌کند.

سرانجام این اعتراضات و اختلاف به قطع رابطه میان الهامی و نساجی رسید و باشگاه نساجی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ هیئت مدیره باشگاه ضمن احترام به بیش از یک‌سال همکاری نزدیک با ساکت الهامی، به مرحله قطع همکاری با ایشان رسیده است.

در این زمینه تا این حد بسنده می‌کنیم که مشارالیه پس از دیدار روز گذشته مقابل مس و شکست در این مسابقه در رختکن اقدام به رفتاری کرده‌اند که هرگز در تاریخ باشگاه سابقه نداشته است.

مسائلی که ذکر مجدد آن‌ها مایه وهن باشگاه بزرگ نساجی و هواداران بی‌نظیر آن است.

بنابراین ضمن تشکر از الهامی، خداحافظی چندباره ایشان با بازیکنان و خودداری از برگزاری و برنامه‌ریزی جلسه تمرینی را به منزله استعفای وی قلمداد کرده و با ایشان قطع همکاری می‌شود.

بدین ترتیب ساکت الهامی پس از رساندن نساجی مازندران به نخستین قهرمانی در جام‌حذفی فوتبال ایران، از این تیم جدا یا به‌نوعی اخراج شد.

کد خبر 574291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.