۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
هالند رسما به سیتی پیوست!

این بازیکن پرکار نروژی با پیوستن به آبی ها در تابستان راه پدرش آلف اینگه را دنبال خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منچستر سیتی تأیید کرد که ارلینگ هالند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به آنها ملحق خواهد شد و قهرمانان فعلی لیگ برتر موافقت کردند که مبلغ ۶۴ میلیون پوند (۷۹ میلیون دلار) را بپردازند که باعث ایجاد بند آزادسازی در قرارداد مهاجم در بروسیا دورتموند می‌شود.

این ملی پوش پرکار نروژی از زمانی که در سال ۲۰۱۹ در ردبول سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کرد و تصمیم گرفت در پنجره ژانویه آن دوره به آلمان برود، مورد توجه تیم‌های زیادی در سراسر اروپا قرار گرفته است.

نرخ ضربه قابل توجهی در دورتموند حفظ شده است، با ۸۵ گل ثبت شده در ۸۸ بازی، و مجموعه مهارت‌های خیره کننده این بازیکن ۲۱ ساله اکنون به جمع ترکیب پر ستاره زیر نظر پپ گواردیولا در استادیوم اتحاد اضافه خواهد شد.

چرا من سیتی ارلینگ هالند را به خدمت گرفت؟

در حالی که سیتی در سال‌های اخیر تیم پرقدرتی بوده که می‌توان آن را در لیگ داخلی مشاهده کرد، شکوه اروپا همچنان دست نیافتنی باقی مانده است.

با توجه به اینکه سرجیو آگوئرو بهترین گلزن تاریخ باشگاه در سال ۲۰۲۱ به عنوان بازیکن آزاد جدا شد، اتفاق نظر کلی بر این است که برای شکستن این طلسم قاره‌ای، به شماره ۹ ترسناک دیگری نیاز است.

گواردیولا قبل از شروع فصل جاری، چندین پیشنهاد برای جذب هری کین از تاتنهام ارائه کرد، اما پیوستن کاپیتان انگلیس، برای رقبای لیگ برتر غیرممکن شد.

توجه‌ها به سرعت به هالند معطوف شد، که قرار است راه پدرش، "آلف اینگه"، را با سیتی دنبال کند.

ارزش قرارداد من سیتی برای ارلینگ هالند چیست؟

انتقال هالند را می‌توان برای سیتی بسیار مقرون به صرفه دانست، با ۶۴ میلیون پوند هزینه نسبتاً ناچیزی که در دوره‌ای که قیمت‌های ۹ رقمی در حال تبدیل شدن به یک عادت هستند، پرداخت می‌شود.

اما این همان بندی است که در هنگام انتقال به دورتموند در زمستان ۲۰۲۰ در قرارداد او درج شد. همچنین باید توجه داشت که سیتی به جای تقسیم هزینه در چند سال، که معمولاً در نقل و انتقالات پولی کلان انجام می‌شود، باید مبلغ کامل را از قبل پرداخت کند تا بتواند یک معامله را از ابتدا انجام دهد.

آنها امیدوارند در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳، هالند را در یک چالش جدید ببینند، در حالی که سیتی به دنبال راه حلی برای او برای رهایی از مشکلات مصدومیتی است که او را در مقاطعی از این فصل غایب نگه داشته است.

کد خبر 574240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.