کمک مومنانه به خانواده بی‌سرپناه در یکی از مناطق حاشیه‌ای اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از کمک مومنانه به خانواده بی‌سرپناه در یکی از مناطق حاشیه‌ای اصفهان خبر داد.

روح الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی تماس‌های مکرر مردم در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر اصفهان مبنی بر حضور یک خانواده در محل و ایجاد کپر، عوامل مدیریت شهری جهت بررسی موضوع به محل اعلام شده اعزام شدند.

وی افزود: از آنجایی که این کپرها معمولاً منجر به ایجاد ناهنجاری‌های اجتماعی شده و محلی برای توزیع و استعمال مواد مخدر می‌گردد، عوامل شهرداری فوراً در منطقه حضور یافته و در جریان بازدید از محل، با یکی از اعضای این خانواده مواجه شدند که در حال آتش زدن وسایل بلا استفاده بود.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: به کمک کارکنان وظیفه شناس شهرداری اصفهان، سریعاً وسایل دیگری که احتمال سرایت آتش به آنها وجود داشت، از محل خارج شد و پس از اطلاع مدیران شهری از موضوع، مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان و مدیر منطقه در محل حاضر شده و با هماهنگی صورت گرفته با خیران محلی، مکانی جهت اسکان این خانواده فراهم شد.

وی تصریح کرد: اسباب و وسایل این خانواده نیز توسط کارکنان شهرداری به مکان استقرار جدید آنها انتقال یافت و در راستای کمک مومنانه به آنها، با هماهنگی خیرین محلی، غذای گرم در اختیارشان قرار گرفت.

کد خبر 574236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.