عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از معرفی شهردار آبسرد تا آغاز عملیات احداث جاده کمربندی دزفول و سرازیر شدن فاضلاب در خیابان‌های بندر گناوه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

سرازیر شدن فاضلاب به خیابان‌های بندر گناوه

جواد رستمی، شهردار بندر گناوه با اشاره به خاموشی پمپ‌های ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر، گفت: پمپ‌های ایستگاه پمپاژ فاضلاب این شهرستان تا زمانی که روشن و فعال باشد، آب‌های منازل را به شبکه وصل می‌کند تا به دریا و ساحل این بندر سرازیر نشود.

آغاز عملیات احداث جاده کمربندی شرق دزفول

سیدمحمدحسن عیسی‌زاده، شهردار دزفول از آغاز عملیات اجرایی احداث جاده کمربندی شرق دزفول خبر داد و گفت: این کمربندی از محدوده میدان قیصر امین‌پور تا انتهای خیابان شریعتی (تقاطع خیابان شهید محمدی) به طول حدود دو کیلومتر احداث می‌شود.

شهردار آبسرد معارفه شد

شهردار آبسرد با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن همایش‌های شهرداری آبسرد برگزار و "محمداسماعیل جانعلی‌زاده" به عنوان شهردار آبسرد معارفه شد.

جمع‌آوری تابلوهای غیرمتعارف صنوف در اسلامشهر

داوود علی‌نیا، مدیر خدمات شهری شهرداری اسلامشهر از برخورد قاطع با نصب و جمع‌آوری تابلوهای غیرمتعارف صنوف خبر داد.

افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی در مهاباد

شیرکو نورانی، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد گفت: کرایه تاکسی‌های گردشی و خطی درون شهری تا ۳۵ درصد پس از موافقت شورای اسلامی شهر و تأیید فرمانداری شهرستان افزایش یافته است.

امدادرسانی آتش‌نشانی تربت‌حیدریه با حداقل امکانات

عظیم چوپان، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت‌حیدریه گفت: با توجه به تخریبی بودن ساختمان ایستگاه مرکزی و تجهیزات خودرویی اسقاطی، اینک با دست خالی و با حداقل امکانات به شهروندان حادثه دیده امدادرسانی می‌کنیم.

اجرای ۳ پروژه زیرساختی در سایت زباله پره‌سر

محمدابراهیم لاریجانی، شهردار تنکابن از اجرای سه پروژه زیرساختی در سایت زباله پره‌سر خبر داد و گفت: با توجه به بازدید وزیر کشور از این سایت در حاشیه یادواره شهید شیرودی در تنکابن، امیدواریم مسیر تأمین اعتبار با همدلی و سرعت بیشتری محقق شود تا پروژه‌های زیرساختی سایت پره‌سر به مرحله اجرا برسد.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام گلپایگان در سال ۱۴۰۱

پیمان شکرزاده؛ شهردار گلپایگان گفت: سال ۱۴۰۱ پروژه‌های نیمه‌تمام ازجمله ادامه آزادسازی خیابان مطهری و بلوار آیت‌الله محمودی، بهره‌برداری از پارک خبرنگار و نبوت انجام می‌شود.

افزایش ظرفیت سردخانه معراج قزوین

سعید عظیمی‌صدر، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین از برنامه‌ریزی برای اجرای طرح توسعه سردخانه و فضای خدماتی ساختمان معراج آرامستان بهشت فاطمه (س) خبر داد.

کد خبر 574225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.