ضرورت توجه دولت به ساخت بیمارستان

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: لازم است سازمان مدیریت بحران شهر تهران در پیشگیری و مقابله با بیماری‌های واگیردار برای احتمالات در آینده آماده باشد و همچنین معاونت اجتماعی شهرداری در عرصه فرهنگی فعالیت‌های متنوعی برای ارتقای سلامت مردم انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی عباسی امروز -بیستم اردیبهشت‌ما-ه طی تذکری در شصت و سومین جلسه شورا به مناسبت هفته سلامت با طرح سوالی به کمبود تخت بیمارستانی در تهران پرداخت و اظهار کرد: بر اساس اعلام مسئولان در تهران تخت بیمارستانی کم داریم، بنابراین باید از دولت پرسید که در طرح مسکن ملی آیا به ساخت بیمارستان برای واحدهای مسکونی توجه کرده است یا خیر؟

وی با بیان این‌که تقویت کیفیت و تنوع خدمات درمانگاه‌های شهرداری باید در دستور کار قرار گیرد، ادامه داد: لازم است سازمان مدیریت بحران شهر تهران در پیشگیری و مقابله با بیماری‌های واگیردار برای احتمالات در آینده آماده باشد و همچنین معاونت اجتماعی شهرداری در عرصه فرهنگی فعالیت‌های متنوعی برای ارتقا سلامت مردم انجام دهد.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران افزود: ضروری است شورای اسلامی شهر مصوبه‌ای در حوزه سلامت با توجه به نیازهای فعلی شهرداری داشته باشد.

کد خبر 574189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.