پرسپولیس و سپاهان در سیرجان بازی می‌کنند

مسابقه پرسپولیس و سپاهان اصفهان از هفته بیست و هفتم لیگ برتر روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ساعت ۲۱:۵۰ در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان برگزار می شود. مسابقه این دو تیم با حکم کمیته انضباطی در دو دیدار رفت و برگشت باید در شهر بی طرف برگزار شود. مسابقه رفت دو تیم به میزبانی سپاهان در اراک برگزار شد.

در بسته خبری امروز رادیو ایمنا بشنوید از احتمال جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس و پیوستن به یک تیم فوتبال در استان کرمان، شهر میزبان بازی پرسپ. ولیس و ذوب آهن اصفهان و همچنین انتقاد تند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از رفتار عجیب رامین رضائیان در زمین بازی.

حلالی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در خصوص رفتار عجیب رامین رضائیان در زمان تعویض که حاضر به بیرون رفتن از زمین نبود، تصریح کرد: رضائیان قبلاً هم در پرسپولیس از این کارها کرده بود اما بازیکن باید بداند که حق ندارد به نظر مربی اعتراض کند. مگر سانترهای قبلی رضائیان چه گلی به سر پرسپولیس زده بود که او اصرار داشت یک سانتر دیگر هم انجام دهد؟! وقتی تابلوی تعویض بالا می‌رود بازیکن باید اطاعت کند. اما رضائیان با این رفتارش نشان داد که هنوز هم حرفه‌ای نیست. بازیکنان ایرانی فقط در قرارداد بستن حرفه‌ای هستند. رضائیان در زمان برانکو هم همین کارها را می‌کرد که اخراج شد. رضائیان در فوتبال اروپا بازی کرده و باید تجربه حرفه‌ای کسب می‌کرد. وقتی که رضائیان به پرسپولیس آمد باید چند بازی بیرون می‌نشست تا این رفتارها را انجام ندهد.

کد خبر 574172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.