برپایی نمایشگاه عکس علما و مشاهیر خوانسار

مسئول روابط عمومی شهرداری خوانسار گفت: به‌مناسبت هفته فرهنگی خوانسار و به همت شهرداری، نمایشگاه عکس علما و مشاهیر خوانسار برپا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «بهمن عبدالرحیمی» امروز _سه‌شنبه بیستم اردیبهشت‌ماه_ در حاشیه برپایی نمایشگاه در محل پارک سرچشمه خوانسار، اظهار کرد: به مناسبت هفته فرهنگی شهرداری خوانسار نمایشگاه عکس علما و مشاهیر با هدف شناخت و معرفی علما و مشاهیر خوانسار در بین نوجوان و جوانان و مسافران دایر شده است.

وی افزود: در شهر خوانسار دو حلقه فرهنگ و علما با یکدیگر پیوند دارند، علما و مشاهیر این شهرستان نگین منور و درخشان خوانسار در سراسر کشور هستند.

بهمن عبدالرحیمی، دبیر نمایشگاه عکس علما و مشاهیر خوانسار نیز با بیان اینکه مقام معظم رهبری خوانسار را شهر عالمان بزرگ و نام‌آور کشور می‌داند، خاطرنشان کرد: مفاخیر و مشاهیر خوانسار، سند تاریخ و تمدن کهن این شهر هستند و در کمال تواضع و شرافت از آنان سخن به میان می‌آید.

وی با بیان اینکه گویش شیرین خوانسار، بی‌شک در ذهن هر شنونده‌ای ماندگار است، تاکید کرد: شهر خوانسار شهر فرهنگ و علم و دین و «روز خوانسار» بهانه‌ای برای بازخوانی صفحه زرین فرهنگ والای این شهر است.

کد خبر 574135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.