همه چیز برای جذب هالند آماده است!

«هالند» ملی‌پوش نروژی، پس از توافق با سران لیگ برتر در آستانه تکمیل انتقال به ورزشگاه اتحاد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با وجود علاقه تیم‌های ریز و درشت به «ارلینگ هالند» این بازیکن تصمیم گرفته به منچسترسیتی بپیوندد. همه چیز برای جذب ستاره بوروسیا دورتموند آماده است؛ اما بند آزادسازی هنوز فعال نشده است.

منابع آگاه گفته‌اند که حرکت منچسترسیتی برای جذب هالند، مهاجم بوروسیا دورتموند ممکن است در اوایل این هفته تأیید شود. مشخص است که شرایط شخصی توافق شده است و سیتی فقط باید بند آزادسازی ۷۵ میلیون یورویی (۶۳ میلیون پوند معادل ۸۱ میلیون دلار) را پرداخت کند. رئال‌مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ با این ملی‌پوش نروژی مرتبط بودند؛ اما او به تیم منچستر منتقل خواهد شد، جایی که پدرش «آلفی» در اوایل دهه ۲۰۰۰ بازی می‌کرد.

معامله چه قدر نزدیک است؟
منابع گفته‌اند که هالند قراردادی پنج ساله امضا خواهد کرد که او را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان باشگاه در کنار بازیکنان کلیدی مانند کوین دی بروین تبدیل خواهد کرد. گزارش شده که این بازیکن ۲۱ ساله، دیروز دوشنبه تمرینات پزشکی را در بلژیک انجام داده و قرار است به زودی این انتقال قطعی شود. اگر جدایی او در این هفته اعلام شود، این فرصت را به هالند می‌دهد تا پس از آخرین بازی خانگی فصل این باشگاه مقابل هرتابرلین با هواداران دورتموند خداحافظی کند.‌

سیتی چه گفته است؟
تاکنون قهرمان لیگ برتر، هیچ تاییدیه‌ای مبنی بر معامله ارائه نکرده است و «پپ گواردیولا» از پاسخ دادن درباره مسائل نقل و انتقالات وقتی از بازیکنان سایر باشگاه‌ها پرسیده می‌شود، خودداری کرده است. او در پاسخ به پرسشی درباره انتقال این مهاجم در ماه گذشته گفت: «در حال حاضر دغدغه این کار در ذهنم نیست که به این فکر کنم که فصل آینده قرار است در این باشگاه چه اتفاقی بیفتد.» با توجه به اینکه باشگاه مشتاق تمرکز بر کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر است، بعید است که گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی امروز پیش از بازی خود با وولوز، درمورد یک حرکت احتمالی اظهارنظر کند.
سیتی از زمانی که «سرخیو آگوئرو» باشگاه را ترک کرد، به یک مهاجم نوک نیاز داشت؛ اما تابستان گذشته در تعقیب هری کین از تاتنهام شکست خورد. «هالند» جایگزین ارزان‌تری است، جوان‌تر بوده و پتانسیل بهتر شدن را دارد. او در این فصل از ۲۹ بازی در تمام رقابت‌ها ۲۸ گل به ثمر رسانده است.

کد خبر 574087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.