رندرهای غیررسمی آیپد پرو ۲۰۲۲ منتشر شد

رندرهای غیررسمی آیپد پرو ۲۰۲۲ حاشیه باریک‌تر و بریدگی ناچ بالای نمایشگر را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، رندرهای جدید منتشر شده از آیپد پرو ۲۰۲۲ تغییرات احتمالی در طراحی این محصول را نشان می‌دهد، انتظار می‌رود که مدل آینده آیپد پرو علاوه بر تغییرات در طراحی، به تراشه M2 نیز مجهز شود. یکی از تغییرات قابل‌توجه در طراحی آیپد پرو ۲۰۲۲ احتمالاً بریدگی بالای نمایشگر آن است، استفاده از بریدگی بالای نمایشگر برای قرار دادن دوربین سلفی و حسگرهای Face ID، اجازه می‌دهد که این تبلت حاشیه‌های کمتری داشته باشد.

دیگر تغییر اعمال شده در آیپد پرو ۲۰۲۲، ابعاد و جهت لوگوی اپل روی این محصول است. به منظور مقایسه، لوگوی اپل در بدنه پشتی آیپد پرو M1 در حالت عمودی قرار دارد، اما جهت این لوگو در رندرهای مفهومی مدل ۲۰۲۲ افقی است و ابعاد آن به میزان قابل‌توجهی بزرگ‌تر شده است. بعضی از گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت اپل در این محصول از لوگوی شیشه‌ای استفاده خواهد کرد تا بتواند قابلیت شارژ بی‌سیم را در آن ارائه دهد.

به طور کلی، رندرهای غیررسمی آیپد پرو ۲۰۲۲ محصول بسیار جذابی را به نمایش گذاشته است. شایعه‌ها و گزارش‌های قبلی نشان می‌دهد که اپل قصد دارد تبلت جدید خود را در رویداد پاییز سال جاری معرفی کند، تا آن زمان تقریباً ۱۶ ماه از عرضه مدل ۱۱ اینچ و ۱۲.۹ اینچی آیپد پرو M1 گذشته است، آخرین مدل این تبلت شرکت اپل در ماه می ۲۰۲۱ معرفی شد.

کد خبر 574048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.