مدل جدید سگ رباتیک هیوندای با کنترلر جدید معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت هیوندای، مدل جدید سگ رباتیک Spot را با شارژر هوشمند و سریع‌تر و دوربین‌های بهبودیافته معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هیوندای مدل جدید سگ رباتیک خدماتی Spot را به نمایش گذاشته است. این ربات با حسگرهای بهتر، کنترلر جدید و شارژر هوشمندتر و سریع‌تر معرفی شده است. به نظر می‌رسد این نسخه از سگ رباتیک حرکات موزون را نیز بهتر اجرا می‌کند. بدنه این ربات به پنج دوربین استریو مجهز شده است، این دوربین‌ها تصاویر تمام رنگی ارائه می‌دهند.

با وجود اینکه ربات ذکر شده برای دیدن محیط اطراف نیازی به تشخیص رنگ ندارد، اما استفاده از رنگ می‌تواند به دید اپراتور آن کمک کند؛ در این صورت قابلیت هدایت و کنترل ربات از راه دور نیز آسان‌تر می‌شود. Spot به تبلت جدیدی نیز مجهز شده است که برای هدایت یا انجام کارهایی که اکنون با قابلیت‌های هوشمندتر ادغام شده‌اند، مورد استفاده قرار خواهد گرفت. نسخه جدید سگ رباتیک Spot از شارژ سریع‌تر و هوشمندتر بهره خواهد برد، شارژ کامل ظرفیت باتری این محصول فقط یک ساعت طول می‌کشد.

از سال ۲۰۲۰ میلادی که شرکت هیوندای، بوستون داینتامیکس را خریداری کرد، از سگ رباتیک در موارد مختلف استفاده شده است. کارخانه کیا در کره جنوبی از سپتامبر ۲۰۲۱ از یک ربات خدماتی برای ایمنی کارخانه و انجام فعالیت در امور مختلف صنعتی به کار گرفته می‌شود. برای نمونه، از این محصول برای تشخیص افراد، مکان‌هایی با دمای زیاد، نظارت بر خطرهای آتش‌سوزی و بررسی باز و بسته بودن در استفاده می‌شود. علاوه بر این، سگ رباتیک Spot مهارت زیادی در انجام حرکات موزون دارد، نسخه جدید نیز با حرکات موزون متفاوت‌تر به‌روزرسانی شده است.

کد خبر 574047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.