۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
احداث پارکینگ در ۶نقطه ساحل انزلی

شهردار بندرانزلی گفت: براساس مصوبه ستاد ساماندهی سواحل، در شش نقطه ساحل دریای این شهر، پارکینگ خودرو توسط شهرداری احداث می‌شود.

مهدی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان بندرانزلی، در شش نقطه ساحل دریای انزلی و غازیان پارکینگ خودرو احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه پارکینگ‌ها با استفاده از داربست فلزی در سواحل احداث می‌شود، افزود: بعد از آماده‌سازی محل پارک خودروها، به‌منظور آرامش و رفاه حال شهروندان، گردشگران و عابران پیاده، از ورود و تردد خودروها به داخل طرح‌های ساحلی جلوگیری خواهد شد.

شهردار بندرانزلی با اشاره به احداث ایستگاه آتش‌نشانی در منطقه کلویر، خاطرنشان کرد: آگهی مناقصه این پروژه منتشر شده و بعد از انتخاب پیمانکار، بلافاصله احداث ساختمان ایستگاه آتش‌نشانی آغاز می‌شود.

خلیلی با بیان اینکه خودروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی فرسوده است، تاکید کرد: این سازمان نیازمند حداقل چهار خودرو اطفای حریق است و مدیریت شهری از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با جدیت پیگیر دریافت این خودروها است.

وی تصریح کرد: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اکنون در حال توانمندسازی و تأمین تجهیزات و ماشین آلات اطفای حریق شهرهای زیر جمعیت ۱۰۰ و ۵۰ هزار نفر است و مسئولان این سازمان قول مساعد دادند، در صورت اختصاص خودرو اطفای حریق به شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر، بندرانزلی را در اولویت قرار دهند.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 574022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.