هندبال یکی از رشته های پر افتخار است/ لغو بازی‌های آسیایی به همه ضرر زد

معاون وزیر ورزش گفت: لغو بازی‌ها اتفاق اتفاق نامیمونی بود و همه را ناراحت کرد و علاوه بر هدر رفت سرمایه‌گذاری‌ها، روحیه بازیکنان خراب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد پولادگر در حاشیه فینال لیگ برتر هندبال آقایان، اظهار کرد: با افتخار در فینال لیگ حضور پیدا کردم. هندبال یکی از رشته‌های پر افتخار ماست بسیار امید داریم که در بازی‌های آسیایی و رویدادهای پیش رو داریم افتخارات فراوانی هم در گروه آقایان و هم گروه بانوان، کسب کنند. فدراسیون هندبال در رده‌های سنی پایه سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده است که نتایج خوبی نیز کسب شده است.

وی در خصوص لغو بازی‌های آسیایی، تصریح کرد: لغو بازی‌ها اتفاق اتفاق نامیمونی بود و همه را ناراحت کرد و علاوه بر هدر رفت سرمایه‌گذاری‌ها، روحیه بازیکنان نیز خراب شد و امیدوارم این بحران را فدراسیون‌ها و ورزشکاران مدیریت کنند تا حضور موفقی در این بازی‌ها داشته باشیم.

معاون وزیر ورزش در خصوص زمان بازنشستگی صالح امیری، گفت: هنوز زمان جدیدی اعلام نشده است، اما امیدواریم بتوانیم انتخابات رو در زمان تعیین شده برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه بازی‌های آسیایی به تعویق افتاده است تاریخ برگزاری مشخص نیست، قطعاً مجمع باید در این خصوص تصمیم بگیرد.

پولادگر گفت: دلیلی برای تغییر تاریخ انتخابات تیروکمان نیست و امیدواریم بتونیم در تاریخ معین شده این هیأت را برگزار کنیم.

کد خبر 573982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.