قانون شهرداری‌ها نیاز به اصلاح دارد

شهردار گلپایگان با بیان اینکه قانون شهرداری‌ها نیاز به اصلاح دارد، گفت: در طول یک شبانه‌روز در حوزه مدیریت شهری ۳۰۰ نوع فعالیت به شهروندان گلپایگانی ارائه می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان شکرزاده امروز_ دوشنبه، نوزدهم اردیبهشت‌ماه_ در آئین تجلیل شوراها با بیان اینکه با تشکیل شوراها شاهد تحولات عظیمی در حوزه مدیریت شهری هستیم، اظهار کرد: نرخ رشد توسعه روستاها و شهرها قبل و بعد از تشکیل شوراها اهمیت را نشان می‌دهد.

وی گفت: قانون شهرداری‌ها مصوب سال ۱۳۳۴ است و نیاز به اصلاح دارد، برخی قوانین اجازه پرداخت مطالبات به شهروندان را نمی‌دهد.

شهردار گلپایگان تصریح کرد: سال ۱۴۰۰ برای قانون تعیین وضعیت و ماده ۱۰۱ قانون شهرداری از مجلس شورای اسلامی استفساریه گرفتیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات شهروندان را حل کنیم.

وی گفت: شهر گلپایگان دو هزار و ۴۰۰ هکتار محدوده شهری دارد و در ارائه خدمات و جمع‌آوری زباله کمبود نیرو داریم، اما اختیار جذب نیرو نداریم در حالی که ۱۰۰ پست در شهرداری گلپایگان خالی است.

شکرزاده با بیان اینکه در یک شبانه‌روز در حوزه مدیریت شهری ۳۰۰ نوع فعالیت به شهروندان گلپایگانی ارائه می‌دهیم، تصریح کرد: شرایط شهرداری‌ها خوب نیست، در تهیه مصالح و پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان مشکلاتی داریم که تنها با همکاری شوراها امکان‌پذیر است.

کد خبر 573981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.