برگزاری آیین بزرگداشت بانو علویه همایونی در منطقه ۱۳

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان در حاشیه آیین بزرگداشت بانو علویه همایونی، گفت: آثار فرهنگی و صنایع دستی در فضاهای مهیا شده به نام بانو علویه همایونی مزین شده است تا مردم بتوانند از این فضاها استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد کشانی در آئین بزرگداشت بانو علویه همایونی که با حضور «کربلایی» استاد حوزه و دانشگاه و از شاگردان بانو علویه همایونی و احمد مقیمی، محقق و پژوهشگر حوزه اسلامی و دبیر علمی همایش امینه امین همراه با برپایی غرفه‌های صنایع دستی و مشاوره خلاقیت کودکان برگزار شد، اظهار کرد: آثار فرهنگی و صنایع دستی در فضاهای مهیا شده به نام بانو علویه همایونی مزین شده است تا مردم بتوانند از این فضاها استفاده کنند.

وی تاکید کرد: درصدد هستیم در کنار این فضاها برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم و برنامه‌هایی از این قبیل در سایر محلات منطقه نیز اجرا کنیم.

علی زاهدی، معاون فرهنگی منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان نیز در این آئین با بیان اینکه روز ششم از هفته اصفهان با نام علویه همایونی نامگذاری شد، تصریح کرد: یکی از خیابان‌های منطقه ۱۳ به نام علویه همایونی دارد که در این راستا مقرر شد غرفه‌ای با نام کودکان و بانوان توانمند و غرفه مشاوره در این منطقه برگزار شود.

در ادامه کربلایی، استاد حوزه و دانشگاه گفت: کتاب «عشق ذوی القربی» به قلم بانو علویه همانی منتشر شده است که در آن از فضائل حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) سخن بسیار گفته‌اند.

وی ادامه داد: بانو علویه همایونی لحظه‌ای بدون توسل و تمسک به حضرت زهرا (س) زندگی نمی‌کردند.

احمد مقیمی، محقق و پژوهشگر حوزه اسلامی و دبیر علمی همایش امینه امین از دیگر سخنرانان این آئین گفت: بانو علویه همایونی تاکید کردند کاری کنید که فردای قیامت صلاحیت ارائه آن را به خدا و رسول اکرم (ص) داشته باشید.

به گزارش ایمنا، در آئین بزرگداشت بانو علویه همایونی ضمن سخنرانی استاد حوزه و دانشگاه و از شاگردان بانو علویه همایونی و احمد مقیمی، محقق و پژوهشگر حوزه اسلامی و دبیر علمی همایش امینه امین، اجرای گروه تواشیح بشارت و برگزاری نمایشگاه غرفه خلاقیت کودکان و توانمندسازی بانوان منطقه به همراه غرفه‌های مشاوره که با همکاری حوزه علمیه ریحانه در منطقه برگزار شد، به غنای این آئین افزود.

کد خبر 573975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.