شوراها به سیاست‌های دولت پایبند باشند

فرماندار گلپایگان گفت: شورا نهادی مردمی و در بطن جامعه است و باید در راستای تصمیمات و سیاست‌های دولت تلاش کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا عسگریان امروز_ دوشنبه، نوزدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱_ در مراسم تجلیل از شوراها در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان، اظهار کرد: اعضای شوراهای اسلامی با رأی مردم انتخاب شدند و لازم است از قوانین شورا اطلاع کافی داشته باشند تا در انجام امور با مشکل مواجه نشوند.

وی با تاکید بر اینکه شوراها باید به مر قانون توجه کنند، گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهرها بدون توجه به حاشیه‌ها نسبت به وظیفه ذاتی خود عمل کنند تا رضایت‌مندی مردم حاصل شود.

فرماندار گلپایگان با تاکید بر جهاد تبیین، افزود: در طول دوران انقلاب اقدامات مهمی در حوزه‌های مختلف انجام و موجب پیشرفت و توسعه کشور شده است، لذا دستگاه‌ها از طریق رسانه عملکرد دولت را به سمع مردم برسانید تا به نظام امیدوار تر شوند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با سفرهای شهرستانی و دیدار با مردم به دنبال رفع مشکلات و اجرای کارهای بنیادی و اساسی است، گفت: شورا نهادی مردمی و در بطن جامعه است و باید در راستای تصمیمات دولت تلاش کند.

تصمیمات شوراها نباید بر اساس دیدگاه فردی و حزبی باشد

حجت الاسلام محمدتقی کرامتی، امام‌جمعه گلپایگان نیز با بیان اینکه تشکیل شوراها برگرفته از فرهنگ دین مبین اسلام است، اظهار کرد: اختلاف نظر در شوراها باید در جهت منافع شهر و مردم باشد.

وی افزود: تصمیمات شوراها نباید بر اساس دیدگاه فردی و حزبی باشد بلکه باید متناسب با رفع چالش‌های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی جامعه باشد.

امام‌جمعه گلپایگان با بیان اینکه شورا محل بروز اختلافات داخلی و شکاف اجتماعی نیست زیرا به سطح جامعه کشیده می‌شود، گفت: باید همدلی و همراهی و عقل و منطق در بدنه شورا حاکم باشد تا مصلحت مردم تأمین شود.

کرامتی با بیان اینکه تکیه بر هوای نفس به پیشرفت و آبادانی شهرها و حقوق شهروندی ضربه می‌زند، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر باید با همراه و متحد باشند تا مردم به شوراها اعتماد و در اجرای پروژه‌ها با آنان همکاری و همیاری کنند و روستاها و شهرها آباد شود.

کد خبر 573953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.