خودکشی پس از قتل هولناک ۴ نفر در کرمانشاه

به‌دنبال کشته‌ شدن پنج نفر در یکی از روستاهای کرمانشاه تحقیقات پلیس برای مشخص‌ شدن انگیزه این جنایت هولناک، آغاز شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه، روز جمعه گذشته مأموران پلیس کرمانشاه در جریان حادثه هولناکی در یکی از روستاهای اطراف این شهر قرار گرفتند. پنج نفر در این حادثه کشته شده بودند و آخرین قربانی قاتلی بود که با شلیک گلوله به سرش به زندگی خود پایان داده بود. بررسی‌ها نشان می‌داد که ماجرا از آتش‌گرفتن یک دختر جوان آغاز شده است. حادثه‌ای که هنوز معلوم نیست قتل است یا خودسوزی.

دختر جوان بر اثر سوختگی جان خود را از دست داد و برادر او که این حادثه را از چشم جوانی از طایفه مقابل می‌دید، درحالی‌که اسلحه به‌دست داشت به سراغ آن جوان و خانواده وی رفت. او ابتدا پسر جوان طایفه مقابل را به ضرب گلوله به قتل رساند و سپس پدر وی و یکی دیگر از اعضای خانواده او را به گلوله بست و جان آنها را گرفت. در پایان نیز لوله سلاح را روی سر خود گذاشت و با شلیک گلوله به زندگی خودش پایان داد.

هر چند عامل جنایت به زندگی خود پایان داده بود اما شایعه‌ها درخصوص انگیزه او از این اقدام روستا را پر کرده بود. برخی مدعی شدند که پسر جوان وقتی متوجه دوستی خواهر خود با یکی از اعضای طایفه دیگر شده بود، ابتدا خواهرش را به آتش کشیده و سپس به سراغ آن جوان و خانواده او رفته و پس از قتل سه نفر از آنها به زندگی خود نیز پایان داده است. با این حال

فرزاد پورنظری رئیس مرکز اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه در این باره، اظهار کرد: انگیزه عامل جنایت از این اقدام، هنوز معلوم نیست. به‌رغم شایعات منتشر شده، هنوز مشخص نیست خانمی که در ابتدا جان باخته، خودسوزی کرده یا به قتل رسیده است؛ این درحالی است که خانواده او می‌گویند دختر آنها خودسوزی کرده اما با این حال تحقیقات پلیس درخصوص این ادعا ادامه دارد.

وی ادامه داد: بررسی‌های پلیس نشان می‌داد که بین خانواده قاتل و سه مقتول این حادثه از گذشته اختلافاتی وجود داشته است و به همین علت فرضیه‌های مختلفی درخصوص علت وقوع این جنایت مطرح است که پلیس درحال بررسی آنها است و شایعاتی که در فضای مجازی مطرح شده، مورد تأیید پلیس نیست.

کد خبر 573940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.