بهره‌برداری از پروژه‌های فرهنگی قزوین تا پایان سال ۱۴۰۱

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شهرداری با این نگاه و رویکرد که باری از دوش شهر بردارد در تلاش است که پروژه تئاتر شهر را تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احداث مراکز فرهنگی در بهتر شدن روحیه شهروندان نقش دارد، اما باید بودجه لازم برای احداث، راه‌اندازی و تکمیل این قبیل پروژه‌ها تأمین شود، در این راستا شورای اسلامی شهر قزوین در این زمینه اقداماتی انجام داده است.

قاسم اللهیاری، سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این خصوص اظهار کرد: شهرداری با این نگاه و رویکرد که باری از دوش شهر بردارد در تلاش است که پروژه تئاتر شهر را تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برساند.

وی ادامه داد: این بوستان به کاربری بوستان مادر و کودک تغییر یافته و قرار است با المان‌ها و مبلمان مخصوص کودکان طراحی شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به توسعه فضاهای فرهنگی در مناطق توسعه نیافته و کمتر برخوردار، گفت: احداث خانه فرهنگ هادی‌آباد، ناصرآباد و چوبیندر در مناطق کم برخوردار در دستور کار کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین است و تا پایان سال شاهد بهره‌برداری از آنها خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در خصوص بدهی شهرداری به بانک شهر شاهد اتفاقات خوبی هستیم و با رایزنی و مساعدت شهردار قزوین حدود ۵۰۰ میلیارد تومان آن کاهش یافته و اقدامی به نفع شهروندان شهر کلید خورده است.

اللهیاری خاطر نشان کرد: در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تلاش کرده‌ایم به سمت موضوعات کلان حرکت کرده و برای تکمیل طرح‌های فرهنگی شهر سیاستگذاری‌هایی داشته باشیم که امیدواریم با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین شاهد اتفاقات خوبی در حوزه‌های فرهنگی باشیم.

وی با اشاره به هوشمندسازی شهرداری قزوین، گفت: شورای اسلامی شهر به طور جدی به دنبال هوشمندسازی شهرداری است که با اجرای آن تمام خدمات شهرداری از پرداخت کرایه تاکسی و اتوبوس تا صدور پروانه‌های شهرداری به صورت الکترونیکی و هوشمند انجام می‌شود و یکی از اصول و اهداف شورای اسلامی شهر قزوین موضوع شفافیت است تا آنجا که برنامه‌های شورای اسلامی شهر در یک برهه به صورت زنده از شبکه‌های مجازی منتشر می‌شد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: همچنین تلاش ما بر این بوده است حقوق شهروندی و عدالت اجتماعی را سرلوحه امور و در دستور کار خود قرار دهیم و با توجه به شأن شورا و موضوع نظارت در دستور کار قرار گیرد که یکی از مهم‌ترین وظایف این مجموعه است.

کد خبر 573933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.