کشف ۵ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از کشف محموله‌ لوازم خانگی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ غلامرضا براتی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با انجام اقداماتی اطلاعاتی از دپوی لوازم خانگی قاچاق در یک انبار مطلع شد و بررسی این موضوع در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با پیگیری، بررسی و هماهنگی‌های صورت گرفته مشخص شد که یکی از واحدهای صنفی این شهرستان در انبار خود اقدام به نگهداری کالای قاچاق کرده است، افزود: با بازرسی از مکان مورد نظر، ۱۱۵ کارتن انواع لوازم خانگی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را پنج میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، ادامه داد: درخصوص این پرونده یک نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهم‌ترین راهکار در جهت حمایت از تولید داخلی و کوتاه کردن دست افراد سودجو و فرصت‌طلب به شمار می‌رود که این افراد در تفکر ضربه زدن به اقتصاد داخلی و به تبع آن ایجاد نارضایی در صنف تولیدکنندگان داخلی هستند.

کد خبر 573932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.