تکواندوی ایران در جایگاه نخست قرار گرفت

تکواندوکاران کشورمان در بیست‌وچهارمین دوره بازی‌های المپیک ناشنوایان با کسب چهار مدال طلا، دو نقره و چهار برنز به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تکواندوکاران ناشنوا با کسب یک مدال نقره و دو برنز به کار خود در بیست‌وچهارمین دوره بازی‌های المپیک برزیل پایان دادند. در ادامه بازی‌های المپیک ناشنوایان که در شهر «کاشیاس دوسول» برزیل در حال برگزاری است، تکواندوکاران کشورمان با کسب سه مدال، تعداد مدال‌ها را از ۲۲ به ۲۵ ارتقا دادند.

در هفتمین روز از بازی‌های المپیک ناشنوایان، چهار تکواندوکار کشورمان در اوزان مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

محمد زعفرانی در وزن به علاوه ۸۰ کیلوگرم در بازی اول، قرقیزستان را ۲۰ بر هشت شکست داد و در بازی دوم ۲۷ بر ۲۰ ترکیه را مغلوب کرد و راهی فینال شد.

زعفرانی در فینال به مصاف تکواندوکاری از کره جنوبی رفت و با نتیجه ۳۶ بر ۱۵ بازی را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

وحید زینلی، دیگر تکواندوکار کشورمان در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم در مسابقه اول ۲۲ بر پنج، نتیجه را بر حریف کره‌ای واگذار کرد؛ وی در شانس مجدد برای کسب مدال برنز به مصاف تکواندوکاری از ونزوئلا رفت و با نتیجه ۲۳ بر سه حریفش را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

نسیبه شهبازی در وزن منهای ۶۷ پس از استراحت در دور اول، در مصاف با تکواندوکار کره‌ای در امتیاز طلایی بازی را واگذار کرد، سپس در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز به مصاف حریفی از هند رفت و با نتیجه ۴۸ بر صفر، این حریف را شکست داد و به مدال برنز رسید.

مریم رحیمی در وزن به علاوه ۶۷ کیلوگرم، در دیدار اول با نتیجه ۲۷ بر صفر مغلوب حریفی از کرواسی شد و در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز به مصاف حریفی از ازبکستان رفت و با نتیجه ۲۷ بر صفر رقابت را واگذار کرد.

تکواندوکاران کشورمان در بیست‌وچهارمین دوره بازی‌های المپیک ناشنوایان با کسب چهار مدال طلا، دو نقره و چهار برنز به کار خود پایان دادند.

براساس این گزارش، تیم تکواندوی ایران در مجموع امتیازات تیمی با کسب ۱۰ مدال (چهار مدال طلا، دو نقره و چهار برنز) در جایگاه نخست قرار گرفت.

تیم کره با چهار مدال طلا، دو نقره و دو برنز و در مجموع تیمی با هشت مدال دوم شد.

تیم ترکیه با یک مدال طلا، پنج نقره و پنج برنز در جایگاه سوم بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک ناشنوایان قرار گرفت.

کد خبر 573865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.