مدیانا، بزرگترین پنل اس ام اس رایگان در ایران

از ارسال اولین پیامک در دنیا سه ده می‌گذرد اما همچنان ارسال پیامک یکی از رایج‌ترین روش‌های ارتباطی در جهان است. جدا از این روش برای ارتباط، پیامک یک روش مناسب برای تبلیغات و اطلاع رسانی برای هر کسب‌وکاری است.

احتمالاً برای یک بار هم که شده کلمه بازاریابی پیامکی را شنیده‌اید. بازاریابی پیامکی یکی از انواع تبلیغات در دنیای مدرن است که امکان ارسال پیامک انبوه را برای بازار هدف هر کسب‌وکار و همچنین برای حفظ تعامل با مشتریان و بازاریابی بازگشتی را فراهم می‌کند.

امروزه سامانه‌های پیامکی زیادی در کشور وجود دارد که خدمات ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی، وب سرویس را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

مدیانا یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین سامانه‌های پیامکی در کشور است که ۲۰۰۰۰۰ کسب‌وکار کوچک و بزرگ برای دریافت خدمات پیامکی آن را انتخاب نموده‌اند.

از دلایل محبوبیت این سامانه می‌توان به پشتیبانی ۲۴ فنی و تخصصی، پنل اس ام اس رایگان و ارائه سایر ابزارهای ارتباط با مشتری در یک پلتفرم اشاره کرد.

معرفی شرکت مدیانا

مدیانا از سال ۹۲ فعالیت خود را در حوزه اس ام اس آغاز کرده است و بیش از ۲۰۰۰۰۰ مشتری و هزاران نماینده فعال در سرتاسر کشور دارد. هدف اصلی این سامانه جلب رضایت مشتریان، پایین آوردن هزینه‌های بازاریابی پیامکی است تا به واسطه آن کاربران تجربه بهتری را از خدمات این سامانه داشته باشند و همچنین تعامل راحت تری را صاحبان هر کسب‌وکاری به واسطه ارسال پیامک با مشتریان خود تجربه کند. در سامانه مدیانا برای حفظ رضایت مشتریان، وبسایت و سامانه‌ای کاملاً ساده طراحی شده تا بدون نیاز به داشتن تخصص ارسال پیامک در کسری از ثانیه صورت گیرد. رایگان بودن پنل اس ام اس یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سامانه مدیانا است و این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا بدون پرداخت هزینه با محیط پنل پیامکی آشنا شویم.

مدیانا با پشتیبانی ۲۴ فنی و تخصصی نگرانی‌های کاربران را از ایجاد مشکل در هر ساعتی از شبانه روز برطرف می‌سازد.

امکانات سامانه پیامکی مدیانا

وب سرویس پیامکی

اگر کسب‌وکار شما دارای سایت است به طور حتم از اهمیت ارسال پیامک به مشتریان در اموری نظیر نام کاربری و عضویت، رمز یکبار مصرف، پیگیری سفارشات، خبرنامه پیامکی، اطلاع رسانی و … آگاه هستید. سامانه پیامکی مدیانا با قابلیت اتصال به تمامی سیستم‌های مدیریتی و نرم افزارها و همچنین بروز رسانی مداوم آن‌ها، افزونه‌های پیامکی مورد نیاز کاربران را به صورت رایگان در سایت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های سامانه پیامکی مدیانا وجود تیم فنی و حضور ۲۴ ساعته پشتیبانان برای پاسخگویی به مشکلات کاربران می‌باشد.

مدیانا، بزرگترین پنل اس ام اس رایگان در ایران

پیامک انبوه تبلیغاتی

یکی از کاربردهای اولیه و رایج سامانه پیامکی ارسال پیامک‌های تبلیغاتی است. شناسایی بازار هدف و تفکیک مخاطبین یکی از مهم‌ترین نیازهای هر نوع تبلیغات است. با بازاریابی پیامکی صاحبان کسب‌وکار قادر خواهند بود تا بازار هدف کسب‌وکار خود را انتخاب نمایند و پیامک‌های هدفمند ارسال کنند. بانک مشاغل، ارسال پیامک بر اساس کدپستی، منطقه، ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت و… از ویژگی‌های سامانه پیامکی برای ارسال پیامک هدفمند و انتخاب راحت تر مخاطبان است. با ارسال پیامک انبوه مدیانا، طیف گسترده ای از افراد را با کسب‌کار خود آشنا کنید.

ارسال پیامک برای تعامل با مشتریان

در بازاریابی مدرن، مشتریان در اولویت کسب‌وکارها هستند، این مشتریان هستند که به یک نام و مجموعه هویت می‌بخشند از این رو حفظ ارتباط با مشتریان و تعامل مداوم با آن‌ها باید در سیاست کاری تمام کسب‌وکارها قرار بگیرد. یکی از روش‌های حفظ تعامل و ارتباط با مشتریان سابق، ارسال پیامک به آن‌ها است این روش در مقایسه با سایر روش‌ها به صرفه و مؤثرتر است. ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی، ارسال کد تخفیف، نوبت دهی پیامکی، ارسال کارت ویزیت الکترونیک، برگزاری مسابقات پیامکی، منشی پیامکی و… از امکانات سامانه مدیانا برای برقراری ارتباط با مشتریان است. در وبلاگ مدیانا به صورت کامل به نحوه تعامل با مشتری و بازگرداندن مشتری به کسب و کارها پرداخته شده است.

مدیانا، بزرگترین پنل اس ام اس رایگان در ایران

پیام صوتی

ارسال پیام به لیست سیاه مخابرات یکی از مهم‌ترین نیازهای کسب‌وکارهایی است که از بازاریابی پیامکی برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند. لیست سیاه مخابرات در واقع همان شماره‌های همراهی است که دریافت پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند. با ارسال پیامک صوتی می‌توان از لیست سیاه عبور کرد و صدای کسب‌وکار خود را به طیف گسترده‌ای از افراد در سرتاسر کشور رساند.

دریافت نمایندگی پنل اس ام اس

کسب درآمد آنلاین بدون نیاز به سرمایه می‌تواند یک شغل دوم عالی برای تمامی مشاغل باشد. دریافت نمایندگی پنل اس ام اس نیز یک فرصت شغلی عالی است که امکان کسب درآمد از ارسال و دریافت پیامک، فروش پنل اس ام اس، فروش خطوط، تعرفه گذاری ارسال، امکان ایجاد زیر مجموعه و… را برای افراد فراهم می‌کند.

همین حالا برای دریافت پنل اختصاصی‌تان اقدام کنید!

حال که با ویژگی‌های مدیانا به عنوان معتبر ترین سامانه پیامکی کشور آشنا شدید، بد نیست بدانید این سامانه تنها خدمات پیامکی ارائه نمی‌دهد و در یک پلتفرم تمامی ابزارهایی که یک کسب‌وکار برای ارتباط با مشتری به آن نیازمند است مانند تلفن ابری، ایمیل و… را در یک پلتفرم به کاربران خود ارائه می‌دهد.

اگر تصمیم دارید که بازاریابی پیامکی را برای کسب‌وکار خود آغاز کنید از طریق سایت ثبت نام نمائید و یا با مشاورین مدیانا تماس حاصل فرمائید و از مشاوره رایگان این سامانه بهرمند شوید.

کد خبر 573810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.