زیدان در آستانه حضور در فرانسه

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند؛ از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز _دو شنبه، نوزدهم اردیبهشت_به شرح زیر است:

دیلی میل:

* روی هاجسون ۷۴ ساله هفته گذشته جدایی خود از واتفورد را تأیید کرد و بعید به نظر می‌رسد که هدایت تیم دیگری در لیگ برتر را به عهده بگیرد. حالا "جان یوستیس"، مربی کوئینزپارک به عنوان نامزد اصلی جانشینی روی هاجسون در واتفورد ظاهر شده است.

زیدان در آستانه حضور در فرانسه

* فشارها بر فوتبالیست‌های جوان در بریتانیا پس از اینکه مشخص شد که تقریباً ۲۵۰۰ بازیکن فقط از سال ۲۰۱۸ برای سلامت روان خود به دنبال کمک حرفه‌ای بوده‌اند، آشکار شد.

* نوئل لو گرات، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد، احتمال دارد که زین‌الدین زیدان به زودی هدایت پاری سن ژرمن را بر عهده بگیرد. باید دید پوچتینو آرژانتینی چه زمانی از هدایت PSG برکنار می‌شود.

زیدان در آستانه حضور در فرانسه

* باشگاه وستهام، مهاجم چلسی، آرماندو بروجا (به صورت قرضی در ساوتهمپتون) را در فهرست اهداف خود قرار داده است؛ زیرا آن‌ها به دنبال تقویت ترکیب خود، پس از پایان ناامیدکننده فصل هستند.

دیلی استار:

* کارلو آنچلوتی سرمربی باتجربه رئال مادرید پس از یک "ژست زشت" در جشن قهرمانی رئال مادرید، از گرت بیل بازیکن ولزی لوس بلانکوس دفاع کرد.

دیلی میرر:

* پپ گواردیولا قبل از حمله خود به لیورپول با ادعای اینکه "همه از قرمزها حمایت می‌کنند" در حالی که دو طرف به مبارزه برای قهرمانی ادامه می‌دهند، نمایش بی نقص منچسترسیتی برابر نیوکاسل را تماشا کرد که قدرت خود را بر سر کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر تقویت می‌کند.

* بن استوک کاپیتان جدید تیم کریکت انگلیس، جو روت را به شماره ۴ در خط ضربه‌زنی منتقل خواهد کرد، در حالی که خود را برای بازی ماه آینده مقابل نیوزیلند در شماره ۶ قرار می‌دهد.

دیلی تلگراف:

* مایک اشلی مالک سابق نیوکاسل قرار است پیشنهاد دیگری برای تصاحب و نجات تیم دسته دومی دربی کانتی ارائه کند؛ زیرا تاجر آمریکایی آن‌ها کریس کرشنر اعتراف کرد که مذاکرات اولیه به "بن‌بست" رسیده است.

تایمز:

* تعداد تماشاگران در دو بخش لیگ‌های پایین‌تر فوتبال انگلیس در فصل ۱۹-۲۰۱۸ (قبل از کووید) به طور قابل توجهی افزایش یافت و در لیگ یک بیش از ۱۲۰۰ نفر فراتر رفته است.

دیلی رکورد:

* جیووانی ون برونکهورست سرمربی تیم فوتبال گلاسکو رنجرز اصرار دارد "کمر روف" بازیکن مصدوم این تیم برای رویارویی با آینتراخت فرانکفورت آماده خواهد بود؛ در حالی که قول داده بود چکاپ‌ها را انجام دهد تا مطمئن شود که این مهاجم در هواپیما تیم برای فینال لیگ اروپا است، اما حالا به نظر می‌رسد او حضور دارد.

کد خبر 573787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.