آغار طرح رفع سد معبر فروشندگان دوره‌گرد

معاون خدمات شهری شهردار اهواز با اشاره به آغاز طرح رفع سدمعبر خودروهای فروشنده کالا، گفت: با آغاز این طرح خودروهای متخلف به صورت روزانه جریمه و خودروهای بدون پلاک به پارکینگ منتقل خواهد شد.

علی‌اصغر اسدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه توقف خودروهای فروشنده در مسیرها و شریان‌های شهر نوعی تخلف رانندگی و برهم زننده نظم عمومی است، اظهار کرد: تاکنون همکاری و جلسات خوبی در خصوص رفع سد معبر با پلیس راهور، نیروی انتظامی و مقام قضائی داشته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی و پلیس راهوار برای ساماندهی و رفع سد معبر با شهرداری همراه شده‌اند، افزود: به دستور مقام قضائی خودروهای متخلفان جمع‌آوری و ضمن اعمال قانون به پارکینگ منتقل می‌شود، همچنین گزارش این اقدام برای صدور رأی به دستگاه قضای ارجاع داده خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهردار اهواز تصریح کرد: طرح ساماندهی و جمع‌آوری خودروهای سد معبر کننده آغاز شده است و در چندین مورد خودروهای متخلف به پارکینگ منتقل شدند، رسیدن به شرایط مطلوب در رفع سد معبر کاری زمان‌بر و با توجه به حساسیت‌های اجتماعی موجود به صورت مدون و برنامه‌ریزی شده در حال اقدام هستیم.

وی با اشاره به نارضایتی شهروندان از شرایط سد معبر توسط وانت‌بارها، گفت: این انتظار را داریم که خودروهایی که با سد معبر اقدام به فروش کالای خود می‌کنند با مراجعه به سازمان میادین نسبت به انتقال خودرو به مکان‌ها و بازارچه‌های مشخص اقدام کنند، زیرا اگر این کار صورت نگیرد مجبور به اعمال قانون و انتقال خودرو به پارکینگ هستیم.

اسدالهی با بیان اینکه خودروهایی که به پارکینگ انتقال داده می‌شود با ارائه ادله مناسب و واقعی توسط مالک در خصوص اجاره یک مکان برای فروش کالای خود ترخیص خواهد شد، افزود: سازمان میادین موظف شده است که افرادی که به این سازمان مراجعه می‌کنند را شناسایی و بنا به مقتضیات در بازارچه‌های شهرداری ساماندهی کند، اگر این اقدام صورت نگیرد با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس راهور، این خودروها به صورت روزانه جریمه می‌شود و همچنین خودروهای بدون پلاک تا زمان ارائه ادله برای ترخیص به پارکینگ منتقل می‌شوند.

معاون خدمات شهری شهردار اهواز ادامه داد: شهروندان در طرح رفع سد معبر فروشندگان دوره‌گرد می‌توانند با قانون‌گرایی و خرید از مکان‌های مطمئن، زیر نظر صنف و اتحادیه شهرداری را در این مسیر همراهی کنند، تا علاوه بر انجام خرید مطمئن، فروشنده سد معبرکننده ملزم به استفاده از مغازه می‌شود.

کد خبر 573756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.