هدفمندی یارانه‌ها کمکی به سبد خانوار است

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان با بیان اینکه هدفمندی یارانه‌ها کمک به سبد خانوار است، گفت: با اجرای عدالت اجتماعی مردم تحریم‌ها را لمس نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی سلیمانی امروز_ یکشنبه هیجدهم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه شورای اداری شهرستان خوانسار در محل فرهنگسرای خانواده با اشاره به تلاش دولتمردان برای تحقق مطالبات مردمی، اظهار کرد: بودجه عمرانی کشور ۱۰۶ هزار میلیارد تومانی است، اما تنها ۴۰ درصد اعتبارت تخصیص می‌یابد و ادامه این روند اتمام پروژه‌ها را به تأخیر می‌اندازد.

وی افزود: دلیل معوق ماندن پروژه‌های نیمه تمام سوءمدیریت و تحریم‌ها و کمبود اعتبارات است که امید مردم را نیز خدشه دار کرده است.

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: شاخصه دولت سیزدهم مردمی بودن است که در رفتار و کردار رئیس جمهور و وزیران دیده می‌شود و لازم است در دستگاه‌های اداری نیز نمود پیدا کند.

سلیمانی با تأکید بر خدمت شبانه روزی مدیران تصریح کرد: فساد ستیزی و عدالت خواهی شعار دولت سیزدهم است؛ بنابراین رفتار مسئولان در این مسیر باید تنظیم شود تا به وظیفه خود عمل و شرمنده امام و شهدا نباشیم.

وی با بیان اینکه هدفمندی یارانه‌ها کمک به سبد خانوار است، گفت: در سال‌های گذشته برخی با دریافت ارز ترجیحی کالاهای یارانه‌ای را به صورت قاچاق و یا به قیمت بیشتر به فروش می‌رساندند.

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان افزود: باید زمینه اجرای عدالت اجتماعی در کشور فراهم شود تا مردم فشارهای ناشی از تحریم‌ها را لمس نکنند.

سلیمانی با بیان اینکه انتظار دولت سیزدهم از رسانه‌ها واقع نمایی و جهاد تبیین است، اظهار کرد: دولت نماد اعتماد حاکمیت است و رسانه‌ها در رفع نگرانی مردم تلاش کند زیرا توپ خانه دشمن در حال شلیک موج منفی است.

کد خبر 573731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.