اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان نیازمند هزار میلیارد تومان اعتبار

فرماندار خوانسار با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان به هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: اتمام پروژه‌های کنار گذر شهر، تونل خوانسار- بویین میاندشت و فاضلاب شهری در اولویت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباسعلی علی‌خاصی امروز_ یکشنبه هیجدهم اردیبهشت‌ماه _ در جلسه شورای اداری شهرستان خوانسار پیرامون معارفه معاونان جدید فرمانداری، اظهار کرد: رفع مشکلات احصا شده شهرستان به یک تیم تازه نفس نیاز داشت تا در حد بودجه دولت اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان به هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، افزود: اتمام پروژه‌های کنار گذر شهر، تونل خوانسار- بویین میاندشت و فاضلاب شهری در الویت است.

فرماندار خوانسار با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور پروژه‌های بیش از ۶۰ درصد پیشرفت در الویت جذب اعتبار بیشتر است، خاطرنشان کرد: خوانسار جزو هشت شهرستان استان در ردیف جذب اعتبار بیشتر قرار دارد.

علی‌خاصی با بیان اینکه مدیران ادارات شهرستان پس از سفر رئیس جمهور نسبت به جذب اعتبار در ادارات کل استان اقدام کنند، ادامه داد: مسئولیت امانتی در دست ما است و باید تلاش کنیم این امانت را در پایان به صورت اصولی تحویل دهیم.

صبر، استقامت و پایمردی از مهمترین ابزارهای توسعه کشور است

در ادامه حجت الاسلام رسول خواجه‌کریمی، امام‌جمعه خوانسار با تأکید بر اتحاد میان مدیران، اظهار کرد: صهیونیست‌ها با تمام توان و امکانات برای عدم حاکمیت اسلام تلاش دارند؛ بنابراین خدمت در حکومت اسلام سخت است و مدیران باید سختی‌ها را بپذیرند.

وی با بیان اینکه مدیران جامعه اسلامی مجاهدان فی سبیل الله هستند، ادامه داد: صبر و استقامت و پایمردی یکی از مهمترین ابزارهای توسعه کشور است. در حکومت اسلامی اصلاح‌گری تبعات دارد و مدیران باید قدرت ریسک بالاتری داشته باشند تا بتوانند خدمت خالصانه انجام دهند و به نقطه مطلوب برسیم.

امام جمعه خوانسار گفت: در عصر کنونی خدمت کردن حکمت است لذا در رکاب رهبری باید حرکت کنیم تا خوف و ترس تبدیل به عدل شود.

دولت سیزدهم در بحث واکسیناسیون کار بسیار بزرگی انجام داد

در ادامه سیدمسعود خاتمی، نماینده مردم شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در حال حاضر کشور به دلیل تحریم و مسائل بین‌المللی در وضعیت خاصی قرار دارد و هنر مدیران فائق آمدن بر وضعیت اقتصادی است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در بحث واکسیناسیون کار بسیار بزرگی انجام داد که موجب کاهش مرگ و میر شد، تاکید کرد: اگر مدیران با مردم صادقانه رفتار کنند و مشکلات اقتصادی را صریح بگویند مردم وضعیت را درک خواهند کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در راستای پروژه تحریم یک جریان هماهنگ از خارج کشور خط می‌دهد تا مردم ناامید شوند، گفت: برخی برای ناامیدی مردم یک موضوع را به عنوان سوژه مطرح می‌کنند تا مردم را دلسرد کنند، باید از نقشه‌های دشمن مطلع شد و برای رفع مشکلات با تکیه بر ظرفیت داخلی اقدام کرد.

کد خبر 573729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.