سامسونگ در حال کار بر تولید گوشی هوشمند با نمایشگر منعطف کشویی است

پتنت جدید سامسونگ نشان می‌دهد که این شرکت در حال کار بر تولید گوشی هوشمند جدیدی است که از نمایشگر منعطف کشویی بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ به‌تازگی پتنتی ثبت کرده که نشان می‌دهد در حال کار بر گوشی جدیدی است که از فناوری نمایشگر کشویی انعطاف‌پذیر بهره خواهد برد. به نظر می‌رسد این محصول با نمایشگر خمیده از جلو خواهد بود؛ اما پنل نمایشگر، بخش پشتی آن را نیز پوشش می‌دهد.

پتنت ارائه شده نشان می‌دهد که این دستگاه از دو محفظه و یک نمایشگر انعطاف‌پذیر بهره خواهد برد که دارای دو حالت است؛ در یکی از این حالت‌ها نمایشگر به دور گوشی می‌پیچد و در حالت دوم به بیرون کشیده می‌شود تا پنل جلویی بزرگ‌تری در دسترس کاربران قرار بگیرد. در حالی که امکان دارد این دستگاه از نمای جلو کاملاً عادی به نظر برسد، اما قسمت پشتی آن دارای طراحی خلاقانه‌ای است.

با توجه به پتنت منتشر شده، نمایشگر انعطاف‌پذیر این دستگاه تا پشت گوشی کشیده شده است و حدود نیمی از پنل پشتی را پوشش می‌دهد. نیمه باقی‌مانده نیز میزبان ماژول دوربین سه‌گانه است. به نظر می‌رسد که می‌توان از دوربین‌های پشتی به عنوان دوربین سلفی نیز استفاده کرد. درحال‌حاضر مشخص نیست که آیا شرکت سامسونگ واقعاً چنین گوشی هوشمندی تولید کند یا خیر؛ بنابراین بهتر است منتظر انتشار جزئیات بیشتری درباره این محصول باشیم.

کد خبر 573722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.