عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از اجرای نقاشی دیواری در بوستان بالو تا انتخاب سرپرست جدید شهرداری زیراب و مشارکت شهروندان گرگانی در حفظ نهال‌های شهری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

انتخاب سرپرست جدید شهرداری زیراب

سیدمحمد صادقیان که سابقه شهردار بودن شهر زیراب و ارطه را در کارنامه خود دارد به عنوان سرپرست شهرداری زیراب انتخاب شد اما هیئت تطبیق مصوبات تا دو هفته آینده فرصت رد یا تأیید این مصوبه را دارد.

زرند کارگاه عمرانی می‌شود

علی ضیاءالدینی، شهردار زرند از روند جدول‌گذاری و فرش موزائیک بلوار ۱۵ خرداد بازدید و با بیان اینکه می‌خواهیم زرند را در حوزه عمرانی به یک کارگاه عمرانی تبدیل کنیم، گفت: ایجادزیرساخت‌های لازم برای عمران و آبادانی شهر از مهم‌ترین نیازهای ابتدایی برای خودکفایی در حوزه عمرانی است.

بهسازی و رنگ‌آمیزی ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی اسلامشهر

شهرداری اسلامشهر در راستای ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان، ترمیم و بازسازی ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی را در دستور کار سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر قرار داده است.

مشارکت فوق‌العاده شهروندان در حفظ نهال‌های شهری گرگان

مهستی قدس‌ولی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان از مشارکت بی‌سابقه و فوق‌العاده شهروندان در حفظ و نگهداری نهال‌های غرس شده در شهر خبر داد.

ایمن‌سازی پل ورودی ناصرآباد

محمداسماعیل حافظی، مدیرعامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین گفت: با توجه به اینکه پل موجود حدود شش متر عرض دارد و عبور دوطرفه فاقد ایمنی کافی است، از این رو تهیه طرح تعریض پل به‌منظور عبور دوطرفه ایمن و احداث پل عابرپیاده برای حفظ ایمنی عابران در دستور کار سازمان خدمات طراحی قرار گرفت.

اجرای نقاشی دیواری در بوستان بالو

علیرضا منجم، سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از اجرای ۵۰۰ متر نقاشی دیواری در بوستان محلی بالو خبر داد و گفت: بوستان‌های محلی به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر شهری موجب افزایش سرانه فضای سبز شده و محیطی امن و آرام برای شهروندان محسوب می‌شود.

کاهش ترافیک محور امیرکبیر و باغ فین کاشان

حسن بخشنده‌امنیه، شهردار کاشان از کاهش ترافیک محور امیرکبیر و باغ فین، پس از اختصاص و ایجاد پارکینگ‌های موقت در این محدوده خبر داد.

ساماندهی دفع آب‌های سطحی میدان بار بهارستان

بهنام سلاح‌ورزی، رئیس سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری خرم‌آباد گفت: به منظور ارتقای ایمنی و ترافیک و تردد آسان وسایل نقلیه در میدان بار بهارستان، اجرای عملیات لوله‌گذاری جهت دفع آب‌های سطحی و نصب پل بتنی آغاز شده است

کد خبر 573692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.