ضرورت واگذاری زمین به شعبه تامین اجتماعی راوند

عضو شورای اسلامی شهر کاشان واگذاری زمین به شعبه تأمین اجتماعی راوند را اقدامی ضروری دانست و گفت: احداث این ساختمان اداری معطل کمیسیون ماده ۵ است.

جواد حاج‌قدیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه واگذاری زمین برای احداث شعبه تأمین اجتماعی راوند اقدامی ضروری است، اظهار کرد: بودجه لازم برای احداث ساختمان تأمین اجتماعی شعبه راوند جذب شده، اما روند احداث آن معطل تصمیم کمیسیون ماده ۵ مانده است.

وی افزود: ساختمان فعلی تأمین اجتماعی قسمت اداری ندارد و بر اساس پیگیری امام جمعه راوند به صورت موقت در اختیار تأمین اجتماعی قرار داده شده است تا تکلیف احداث ساختمان جدید مشخص شود، اما این روند بسیار طولانی شده و ساختمان فعلی مشکلات فراوانی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان گفت: در روزهای گذشته یکی از شهروندان بازنشسته به دلیل شرایط نامناسب پله‌های ساختمان فعلی تأمین اجتماعی از پله‌ها سقوط کرده و دچار آسیب جدی شد، همچنین ساختمان به شکلی است که افراد معلول به هیچ عنوان امکان مراجعه حضوری به این شعبه را ندارند و افراد مسن نیز به سختی توانایی استفاده از این ساختمان را دارند.

حاج‌قدیری اضافه کرد: برخی از اداراتی که نسبت به احداث این پروژه در نزدیکی ورزشگاه رفاه مخالف بودند، موافقت خود را در کارگروه کمیسیون ماده ۵ اعلام کردند و با پیگیری‌های انجام شده، واگذاری زمین در کمیسیون ماده ۵ تصویب می‌شود، همچنین از فرماندار، شهردار و سایر مسئولان ذی‌ربط انتظار داریم که این موضوع را به صورت ویژه پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: مسئولان تأمین اجتماعی شعبه راوند نیز به طور جدی پیگیر احداث ساختمان هستند و می‌طلبد که مسئولان شهرستان نیز با آنها همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 573669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.