ثبت روز اصفهان در تقویم رسمی تا تحقق بودجه سال گذشته قم

ثبت روز اصفهان در تقویم رسمی کشور، احیای جریان دائمی زنده رود مطالبات از رئیس جمهور، نبود درمانگاه در میانکوه شهرستان اردل، ۱۷ نفر نامزد تصدی شهرداری تالش، الحاق زمین‌های ابراهیم آباد مبارکه، راه اندازی پویشبرای شناساندن مفاخر و تحقق بودجه سال گذشته قم را در این بسته خبری پارلمان بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ثبت روز اصفهان در تقویم رسمی کشور، احیای جریان دائمی زنده رود سرفصل تمام مطالبات از رئیس جمهور، نبود درمانگاه در بخش میانکوه در شهرستان اردل، ساختن اصفهان متناسب با گنبدهای فیروزه‌ای، ۱۷ نفر نامزد تصدی شهرداری تالش، لزوم اجرای مصوبات به نفع شهروندان، تصویب الحاق زمین‌های ابراهیم آباد مبارکه، قانون شوراها دارای خلاء، ضرورت رویکرد جهادی در رفع مشکلات شهر، عملی کردن مطالبه شهروندان توسط اعضای شورای تأمین، لزوم راه اندازی "پویش" برای شناساندن مفاخر به شهروندان و تحقق ۹۶ درصدی بودجه سال گذشته قم را در این بسته خبری پارلمان مرور می‌کنیم.

ثبت روز اصفهان در تقویم رسمی کشور

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه روز اصفهان باید در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ثبت شود، گفت: اگر اصفهان یک روز تثبیت شده در تقویم نظام جمهوری اسلامی داشته باشد، شرکت در این نوع مراسم برای تمام دستگاه‌ها و ارگان‌ها تکلیف خواهد شد.

تصویب الحاق زمین‌های ابراهیم‌آباد مبارکه

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: این شورا در شش ماه گذشته ۷۰ جلسه و ۲۲۵ مصوبه عمرانی و فرهنگی داشته که مهم‌ترین آن تصویب الحاق زمین‌های محله ابراهیم‌آباد است.

اصفهان باید متناسب با گنبدهای فیروزه‌ای خود ساخته شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهر باید متناسب با گنبدهای فیروزه‌ای خود ساخته شود، گفت: سازگار نبودن بعضی از آپارتمان‌سازی‌ها با بوم اصفهان و به همین ترتیب ساخت‌وساز بسیاری از محل‌هایی که به عنوان اجتماعات یا محل خرید استفاده می‌شوند باید مورد بازنگری جدی قرار گیرد.

۱۷ نفر نامزد تصدی شهرداری تالش هستند

رئیس شورای اسلامی شهر تالش گفت: ۱۷ نفر نامزد تصدی شهرداری این شهر هستند و جلسه انتخاب شهردار تالش هفته جاری برگزار می‌شود.

احیای جریان دائمی زنده رود سرفصل تمام مطالبات از رئیس جمهور است

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به اصفهان، گفت: بعد از سال‌ها کم‌توجهی و تضییع حقوق مردم اصفهان در موضوعات خاص و کم‌توجهی به ظرفیت‌های بالقوه و دستاوردهای خوب این شهر امیدواریم که این سفر سرمنشا خیرات و برکات باشد و سرفصل تمام مطالبات احیای جریان دائمی زنده‌رود است.

بخش میانکوه در شهرستان اردل درمانگاه شبانه‌روزی ندارد

عضو شورای شهر دشتک گفت: بخش میانکوه در شهرستان اردل درمانگاه شبانه روزی ندارد...

لزوم اجرای مصوبات به نفع شهروندان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه داروی بیهوشی جراحی اقتصادی رسیدگی به وضعیت حقوق و مزایا و افزایش یارانه‌ها است، گفت: قبل از هر جراحی نیاز به تزریق مسکن و داروی بیهوشی است. بدون اینکه زمینه‌های لازم را برای مردم محروم و مستضعف فراهم کنیم نمی‌توانیم جراحی اقتصادی را انجام دهیم.

ضرورت رویکرد جهادی در رفع مشکلات شهر

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: به عنوان نماینده و خادم شهروندان، خود را موظف به طرح مسائل و معضلات نهادها، ادارات و شهروندان کاشان می‌دانم و از هر فرصتی در این زمینه استفاده خواهم کرد.

اعضای شورای تأمین مطالبه شهروندان را عملی کنند

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی گفت: انتقال شنبه‌بازار این شهر به مکان سابق یکی از مطالبات اصلی شهروندان است، بنابراین انتظار داریم اعضای شورای تأمین شهرستان این مطالبه شهروندان را هرچه سریع‌تر عملی کنند.

لزوم راه اندازی "پویش" برای شناساندن مفاخر به شهروندان

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان برخوردار از هنرمندان و مفاخر فراوانی است و برای شناساندن این ظرفیت‌های اصفهان باید پویشی راه‌اندازی شود تا بتوان به طور بهینه در شناسایی این افراد به شهروندان موفق عمل کرد.

قانون شوراها دارای خلاء است

رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: لازم است به این موضوع پرداخته شود که قانون اساسی چه ظرفیتی برای شوراها پیش‌بینی کرده است که در قانون عادی آن را ترمیم و ارتقا نداده‌ایم.

تحقق ۹۶ درصدی بودجه سال گذشته قم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم گفت: کمیسیون برنامه و بودجه در بین کمیسیون‌های شورای شهر قم بیشترین جلسات کارشناسی در خصوص بودجه را داشته است، اقدامات در راستای تحقق ۹۶ درصدی بودجه سال گذشته شهرداری انجام شده است.

کد خبر 573659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.