۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
آخرین خبرها از وضعیت محمد کاسبی

وضعیت جسمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان رو به بهبود است و پزشکان اجازه ترخیص این هنرمند از بیمارستان را دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد کاسبی که مدتی است دوباره در بیمارستان بستری شده است، ضمن اعلام این‌که حالش به نسبت گذشته بهتر است، گفت که به‌زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

این بازیگر با اشاره به روند درمان خود خاطرنشان کرد: نسبت به روزهای گذشته خیلی بهتر هستم و پزشکان امروز اجازه ترخیص از بیمارستان را به من داده‌اند.

او افزود: ما پیشکسوتان از وزارت فرهنگ این توقع را داریم همان‌گونه که دیگر نهادها برای کارکنانشان، خدمات بیمارستانی و دیگر امکانات رفاهی را فراهم می‌کنند، برای ما نیز این امکانات لحاظ شود.

کد خبر 573652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صلح دوست ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    3 0
    بسیار هنر مند مشتی هستش و همیشه نقشهای خوبی را ایفا میکنه و امیدوارم باز هم در عرصه هنر ایشون مثمر ثمر واقع بشه . هم محمّد کاسبی و هم مرحوم محمود بهرامی و زنده یاد سیروس گرجستانی و هم مرحوم محمود بصیری و هم محمود عزیزی فراموش نشدنی هستند . تنها مشکل آقای کاسبی وزن بالای اوست که دچار عوارضی هم شدند در سال 99 و به خاطر همین وزن بالای اوست هر چند اگر پر خور و شکمو هم نباشد . مرحوم محمود بهرامی نیز بخاطر وزن بالا زود از بین ما و هنرمندان سینما رفت . نمونه اش بانوی هنرمند و با نمک سینمای قبل از 57 است که هنوز خدا را شکر صحیح و سالمند و دلیلش هم لاغر کردن خود است اگر خودش را لاغر نمیکرد شاید الآن در بین ما نبود و امیدارم همه ی عزیزان زنده و سلامت باشند . وخدا شکر که بگم هنرمند یعنی روحیّه بخشیدن به جامعه و پرستارو دکتر یعنی سلامت جامعه هستند .