مجوز راه‌اندازی باشگاه‌های ورزشی فریزبی در کشور صادر شد

رئیس انجمن «فریزبی» فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور، از موافقت وزارت ورزش‌وجوانان با راه‌اندازی باشگاه‌های ورزشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «علی ذاکریان» رئیس انجمن فریزبی، در گفت‌وگویی با اشاره به برنامه‌های این انجمن در راستای توسعه این ورزش همگانی و ارزان‌قیمت در جامعه اظهار کرد: صدور مجوز فعالیت باشگاه‌های ورزشی به عنوانی اقدامی ماندگار و تأثیرگذار در راستای توسعه ورزش فریزبی صورت گرفت و امیدواریم در سال ۱۴۰۱ شاهد توسعه بیش‌ازپیش این رشته ورزشی در کشور باشیم.

وی با قدردانی از اعضای کمیسیون ماده پنج وزارت ورزش و جوانان در راستای موافقت و اعطای مجوز فعالیت باشگاه‌های ورزشی فریزبی در سراسر کشور خاطرنشان کرد: در آخرین جلسه‌ای که صدور مجوز تأسیس باشگاه‌های ورزشی فریزبی تصویب شد، مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، سیدامیرحسین مطلبی معاون توسعه مدیریت و منابع، فرهاد نیکوخصال مدیرکل توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌ها، مجید زراعیان معاون مدیر کل امور باشگاه‌ها، فیروزه روشناسان و علی فخرکندری کارشناسان ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌ها به همراه مجید محمودی دبیر انجمن فریزبی، حضور داشتند.

رئیس انجمن فریزبی تصریح کرد: متقاضیان بر اساس شرایط تعیین شده، می‌توانند در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها نسبت به راه‌اندازی باشگاه فریزبی اقدام کنند.

وی بیان کرد: در این باشگاه‌ها، فریزبی به صورت مقدماتی و تخصصی بر اساس استانداردهای روز بین‌المللی آموزش داده می‌شود.

ذاکریان گفت: صدور مجوز راه‌اندازی باشگاه‌های ورزشی فرصت مناسب برای پرورش استعدادهای ورزش فریزبی در بخش بانوان و آقایان به منظور تشکیل تیم ملی فریزبی و حضور در مسابقات بین‌المللی است. وی گفت: اقشار مردم در گروه‌های سنی مختلف می‌توانند با مراجعه به باشگاه‌های دارای مجوز فریزبی این ورزش مهیج و خانوادگی را آموزش دیده و اوقات فراغت خود را پر کنند.

رئیس انجمن ورزش فریزبی کشور تصریح کرد: درحال‌حاضر این انجمن زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور و در استان‌ها زیر نظر هیئت ورزش‌های همگانی مشغول فعالیت است؛ در سال گذشته نیز دوره‌های مختلف مربیگری و داوری را برگزار کرد.

وی گفت: برگزاری لیگ دیسک طلایی در سال گذشته با حضور تیم‌های فریزبی استان‌های کشور که با استقبال خوب ورزشکاران برگزار شد، به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص انجمن فریزبی در سال ۱۴۰۰ بود.

ذاکریان گفت: انجمن فریزبی به عنوان یکی از انجمن‌های فعال ورزشی امسال نیز برنامه‌های مختلف را تدارک دیده که در بخش‌های مختلف قهرمانی و همگانی برگزار می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن تشکیل تیم ملی فریزبی بانوان و آقایان است.

کد خبر 573607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.