کره جنوبی مالیات رمزارزها را به تعویق انداخت

رئیس جمهور فعلی کره جنوبی، یون سوک یول (Yoon Suk-yeol)، تصمیم گرفته است تا مالیات کریپتو را به تعویق بیندازد و ظاهراً می خواهد چارچوب نظارتی متفاوتی را اتخاذ کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یون، رئیس جمهور منتخب، کاملاً مصمم است که دوستدار ارزهای دیجیتال باقی بماند، زیرا ممکن است ممنوعیت ارائه اولیه کوین (ICO) را که در سال ۲۰۱۷ اعمال شد لغو کند. این حرکت یکی از اقدامات مهم دیگری است که کمیته انتقالی ریاست جمهوری یون باید روی آن کار کند تا نسبت به دارایی‌های دیجیتال دوستانه باقی بماند.

انگیزه انجام این کار شامل ایجاد یک محیط مناسب برای سرمایه گذاران برای معامله آسان دارایی‌های دیجیتال است. تأخیر در مالیات برنامه‌ریزی شده را می‌توان به فقدان یک سیستم مالیاتی مناسب همراه با اقدامات مناسبی که قرار است از منافع سرمایه گذاران محافظت کند، تلقی کرد.

کره جنوبی در حال حاضر آخرین کشوری است که تصمیم به اصلاح مقررات دارایی‌های دیجیتال با تسهیل بیشتر آنها گرفته است. لغو ممنوعیت ICO بخشی از یک تعهد گسترده‌تر رمز ارزی است و تصویب ICO تنها یکی از ۱۱۰ وظیفه دیگری است که کمیته انتقال ریاست جمهوری تصمیم به اجرای آن گرفته است.

چو کیونگ هو (Choo Kyung-ho)، نامزد تأیید شده معاون نخست‌وزیر و وزیر دارایی، ظاهراً گفته است که می‌توان انتظار داشت که مالیات از سال ۲۰۲۵(۱۴۰۴) بسیار دوستدار ارزهای دیجیتال باشد. ممکن است چنین باشد زیرا به نظر می‌رسد به زودی یک تعریف قانونی پذیرفته شده واضح و مشخص از دارایی‌های رمز ارزی منتشر شود.

کد خبر 573605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.