جمع آوری سرمایه ۴۰ میلیون دلاری توسط بازی‌ های بلاکچینی

بر اساس پرونده‌ های کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، در روز جمعه، شرکت بازی‌ های بلاکچینی Irreverent Labs در دور سرمایه‌ گذاری که اخیراً تکمیل شده، 40 میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این استودیوی بازی‌های رمز ارزی که توسط راهول سود (Rahul Sood)، کهنه‌کار esports اداره می‌شود، قبلاً سرمایه گذاری‌هایی را از Andreessen Horowitz و صندوق سرمایه‌گذاری Chainsmokers جذب کرده است. اولین عنوان آن، بازی برای کسب درآمد، MechaFightClub است که شاهد نبرد مالکان توکن NFT برای کسب افتخار و سود از طریق جوجه‌های روباتیک است.

سود در اپیزود ۱۶ پادکست Around the Coin گفت: در واقع یک بازی مبارزه‌ای است که در بر مبنای آینده ساخته می‌شود و در آن هر شخصیت بازی یک شخصیت با هوش مصنوعی است که روی بلاکچین به عنوان یک NFT زندگی می‌کند. دور اصلی بودجه زمانی انجام می‌شود که MechaFightClub آماده می‌شود تا جوجه‌های ربات فرازمینی خود را به صورت فروش عمومی در دسترس قرار دهد.

مکانیزم پرورش پروژه منعکس کننده عنوان محبوب بازی برای کسب درآمد Axie Infinity است، جایی که NFT های جدید را می‌توان از تخم‌های قدیمی ایجاد کرد. در افسانه‌های MechaFightClub، تخم‌ها از یک گونه بیگانه در آینده‌ای نه چندان دور می‌آیند. آن‌ها می‌توانند در حین پیروزی سطح خود را بالا ببرند و پاداش‌های رمز ارزی را دریافت کنند.

سود در طول پادکست گفت: هدف ما ایجاد یک وابستگی عاطفی بین شخصیت‌ها و پرندگان آنها است، به نوعی مانند یک تاماگوچی.

کد خبر 573598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.