قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱/ گرانی ۷میلیونی سمند ال‌ایکس

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران‌خودرو، حاکی از افزایش هفت میلیونی سمند ال‌ایکس بوده و قیمت تارا دستی به ۴۶۸ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نوسانات قیمت دلار و انتظار خبرهای مثبت از مذاکرات هسته‌ای، عواملی است که موجب شده در هفته‌های اخیر قیمت خودرو در بازار رشد قابل توجهی داشته باشد.

به علاوه مواردی که گفته شد، لیست قیمت منتشر شده برای خودروهای ۱۴۰۱ منجربه ایجاد انتظار افزایش قیمت در بازار آزاد شده است؛ به‌طوری‌که با اعلام قیمت‌های جدید شاهد افزایش قابل توجه بیش از ۱۰ میلیون تومانی در بین برخی از خودروها بودیم.

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران‌خودرو، حاکی از افزایش هفت میلیونی سمند ال‌ایکس است. قیمت این خودرو در بازار اکنون به ۲۹۷ میلیون تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۱۶۰,۵۴۷,۰۰۰ تومان است. پس از سمند ال‌ایکس در بین خودروهای تولید ایران‌خودرو، سورن‌پلاس با افزایش شش میلیونی به ۳۶۶ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۴۳,۳۱۰,۰۰۰ تومان است.

همچنین دناپلاس با افزایش پنج میلیون تومانی به ۴۳۵ میلیون تومان رسیده است.

قیمت پیکاپ فوتون تونلند بنزینی ۹۳۵ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۸۱۵,۷۱۲,۰۰۰ تومان است. همچنین قیمت تارا دستی ۴۶۸ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۹۳,۰۳۵,۰۰۰ تومان و قیمت پژو پارس XU۷ به ۳۱۴ میلیون تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۱۶۹,۹۰۶,۰۰۰ تومان است.

شاهین ۳۹۳ میلیون تومان شد

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات سایپا حاکی از آن است که قیمت شاهین به ۳۹۳ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت سایپا ۱۵۱، ۱۹۰ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۵۰,۵۶۴,۰۰۰ تومان، وانت زامیاد (آپشنال) نیز ۳۰۵ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۵۸,۷۲۶,۰۰۰ تومان و قیمت شاهین ۳۸۳ میلیون و قیمت آن درب کارخانه ۳۴۴,۵۸۰,۰۰۰ است.

کد خبر 573568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.