لزوم اجرای مصوبات به نفع شهروندان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه داروی بیهوشی جراحی اقتصادی رسیدگی به وضعیت حقوق و مزایا و افزایش یارانه‌ها است، گفت: قبل از هر جراحی نیاز به تزریق مسکن و داروی بیهوشی است. بدون اینکه زمینه‌های لازم را برای مردم محروم و مستضعف فراهم کنیم نمی‌توانیم جراحی اقتصادی را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه، هجدهم اردیبهشت‌ماه_ در نطق میان دستور چهل‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: از تمام افرادی که در برپایی رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان تلاش کردند و برنامه‌هایی را تدارک دیدند تشکر می‌کنیم، به ویژه از کارکنان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی که تلاش کردند و نقش مؤثری در شهر داشتند.

وی افزود: لازم است با هم‌افزایی بین تمام دستگاه‌ها هفته فرهنگی اصفهان بهتر و باشکوه‌تر برگزار می‌شد، در این رابطه نسبت به کوتاهی برخی از دستگاه‌ها در این رویداد مهم انتقاد دارم. سوال این است که نقش صدا و سیما در انعکاس این رویداد چه بوده و چه حرکتی در بزرگداشت این هفته انجام شده است؟

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌نقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از ادارات دیگر مانند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، اتاق اصناف نیز سوال داریم که چه حرکتی را برای نکوداشت اصفهان انجام دادند و چه ظرفیت‌هایی را از اصفهان برای مردم ایران و دنیا نشان دادند. نکته این است که تا در این استان و شهر هم‌افزایی و هم‌دلی بین دستگاه‌های دولتی و غیردولتی نباشد پیشرفت و آبادانی را نباید انتظار داشته باشیم.

وی ادامه داد: از جایگاه مقدس شورای اسلامی شهر تاکید می‌کنم که امام جمعه، استاندار، فرماندار و شهردار باید این هم‌افزایی را بین دستگاه‌های اصفهان به وجود آوردند تا تمام مشکلات این شهر با همدلی یکی پس از دیگری برطرف شود.

اهمیت تعامل سایر دستگاه‌ها با مدیریت شهری در اجرای هفته فرهنگی

فلاح تصریح کرد: لازم بود تا برخی از اقدامات هفته فرهنگی اصفهان با قوت بیشتری انجام شود، اگر مصوبه شورای اسلامی شهر مبنی بر بازدید رایگان یا نیم‌بها بود باید به صورت کامل و درست اجرا می‌شد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن انتقاد از شیوه همکاری اداره کل میراث فرهنگی با شهرداری در هفته فرهنگی اصفهان و تاکید بر ضرورت تعامل بیشتر این دستگاه با مدیریت شهری گفت: انتظار داریم در تمام موارد به شهروندان احترام گذاشته شود و مصوباتی که به نفع شهروندان است اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور با انبوهی از مشکلاتی که دولت اصلاحات بر جا گذاشته مواجه شده است، اما صحبت این است که وضعیت گرانی و لجام گسیختگی در این دوره که دوره مدیران انقلابی و مردمی و ارزشی است پذیرفته نیست، مردم انقلابی و ارزشی پای صندوق‌های رأی آمدند، آنهایی که در تمام عرصه‌ها از انقلاب و نظام دفاع کردند، به این دولت رأی دادند تا آرامش به کشور بازگردد. سوال این است که چرا همیشه در دوره مدیران انقلابی جراحی اقتصادی باید انجام شود، چرا ثبات اقتصادی وجود ندارد؟، چرا مجمع تشخیص مصلحت نظام اجازه داد دولت اصلاحات اقتصاد کشور را به غده سرطانی تبدیل کند تا در این دوره نیاز به جراحی اقتصادی وجود داشته باشد؟

فلاح تصریح کرد: آقای رئیسی، قبل از هر جراحی نیاز به تزریق مسکن و داروی بیهوشی است، بدون اینکه زمینه‌های لازم را برای مردم محروم و مستضعف فراهم کنیم نمی‌توانیم جراحی اقتصادی را انجام دهیم. داروی بیهوشی جراحی اقتصادی رسیدگی به وضعیت حقوق و مزایا و افزایش یارانه‌ها است. تصمیماتی که گرفته می‌شود یا توسط مدیران بازمانده دولت اصلاحات است که هنوز در دستگاه‌ها حضور دارند و تصمیم‌گیری می‌کنند یا توسط مدیران بی‌تجربه‌ای است که باید با هر دو برخورد کرد، این تصمیمات توسط مردم قابل پذیرش نیست. آنها نیاز به عزت و کرامت دارند و با تمام وجود از انقلاب دفاع کرده‌اند، با این تصمیمات بهانه دست مخالفان نظام می‌دهیم. امیدواریم در این جراحی اقتصادی به قشر محروم و ضعیف بیشتر توجه شود و کشور همیشه سربلند باشد.

کد خبر 573567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.